אמו של בן שש החולה בסרטן בפעם השלישית: "תתפללו"

אגם בוחבוט, נועה קירל ויובל המבולבל הם רק חלק מהשמות שנרתמו לערב התרמה ענק לגיוס כספים לטיפול שעשוי להציל את חייו של רפאל חיים אליה סמדג'ה

פורסם בתאריך: 27.7.17 16:00

היום ייערך בבית שטיינברג בחולון אירוע התרמה להצלת חייו של הילד בן השש, רפאל חיים אליה סמדג'ה, שנאבק בשלישית במחלת הסרטן. רפאל חיים אליה סמדג'ה, חלה במחלת הסרטן בגיל שנתיים. במהלך השנים הוא עבר טיפולים קשים וכימותרפיה אגרסיבית ואכן חלה נסיגה במחלה. אלא שבאחרונה התבשרה המשפחה כי המחלה חזרה בפעם השלישית והדבר היחיד שעשוי להציל את חייו הוא טיפול בארצות הברית. את הטיפול עליו להתחיל בתוך שלושה שבועות, ובימים אלה אנשים טובים רבים מתגייסים להצלתו. שירי אבלס-כדורי, שעזרה בהפקת האירוע, מספרת: "כדי להתחיל את הטיפול שיארך כשנה צריך מינימום 300,000 דולר, לא כולל לינה ומחיה בחו"ל".

חן סמדג'ה, אמו של הילד, מספרת: "עוברת עלינו תקופה נוראה. אני כרגע לא עובדת כדי להיות עם רפאל חיים אליה בבית החולים כל היום. בעלי עצמאי ומשתדל לעבוד למרות הקושי, וזה לא פשוט כי אנו נדרשים להיות לצד הילד. לאורך היום אנו בשגרת בדיקות, מעקבים וטיפולים, בודקים כל הזמן שהריאות, הלב, הראייה, השמיעה ושום תפקוד אחר לא נפגע חלילה. הטיפול שאנו מנסים להשיג את הכסף עבורו מצריך שנה של של טיפולים והשגחה בזמן השהייה בארצות הברית, כולל מסגרת לילדה הקטנה שלנו, בת הארבע. אני באמת מודה לכולם. חשוב לי שתמשיכו להתפלל, ולהאמין איתנו יחד שהוא ינצח".

צפו בסרטון להצלת חייו של רפאל חיים אליה סמדג'ה:

אביו של הילד, יוסי סמדג'ה המכונה ג'וס, הוא מורה להיפ הופ בסטודיו בעיר. ההיכרות של באי הסטודיו עם האב וסיפורה הקשה של המשפחה עוררו את הקהילה שנרתמה לעזרה. לאירוע ההתרמה התגייסו "מעגל נשים חולון",  אגם בוחבוט, נועה קירל, פיקו, ענבלרינה, נעמה סופר על, דניאל ויינרייב, יעל דואני, שי רון, בן זיני וטיילור מלכוב וכן יובל המבולבל, המקורב אל המשפחה מזה שנים. "את אליה המתוק הכרתי במהלך ההתנדבויות בבתי חולים, לפני יותר מארבע שנים", הוא אומר. "לפני כשנתיים יצאנו יחד לטיסת חלומות לדיסני, אורלנדו, לילדים חולי סרטן, ושם התקרבנו עוד. היינו יחד שבועיים ברצף, הוא, אני ועוד כמה ילדים, וממש נקשרתי אליו ולמשפחה. היה בינינו חיבור כיפי, נכון ואמיתי. הייתי מצחיק אותו והוא אותי. לפני השינה הייתי יושב איתו קצת והיינו מדברים, שרים וצוחקים. הפכנו להיות משפחה. גם בימי ההולדת שלו, כשהבריא, הייתי משתתף, ולצערי לפני כמה חודשים המחלה חזרה בפעם השלישית. זה ילד שמבחינתי אני מוכן ורוצה לעשות כל מה שרק אפשר כדי להציל את חייו. הרבה אנשים התפללו לשלומו. עשינו חיבור גם עם הרב יגאל כהן שאתמול גם נשא שיעור תורה לרפואת רפאל חיים אליה. בהצגות שלי אנו מוכרים בלוני הליום שההכנסות מהם הולכים לתרומה לטובת הטיפול. מדובר בילד שמח, מתוק וגיבור שאני אוהב מאוד".

רינת שקד, בעלת הסטודיו "מובמנטס" בחולון, מספרת: "ג'וס, אבא של רפאל חיים אליה, הוא מורה להיפ הופ בסטודיו וכך בעצם נחשפנו למצבו. זו שגרה לא פשוטה, הוא צריך להיות כל הזמן עם הילד בבדיקות ובטיפולים, ומאוד רצינו לעזור בדרך כלשהי, אז החלטנו להתגייס עם מופע תרומה שכל הכנסותיו יהיו קודש למען הטיפול". כך גם התגייסה לעזרה ענבר פרחי, מתאמנת בסטודיו מובמנטס ומתנדבת ב"מעגל נשים חולון": "אני מתאמנת אצל רינת, וברגע ששמעתי ממנה על האירוע, הרמתי את הכפפה והחלטתי לגייס את 'מעגל נשים חולון' שבו אני מתנדבת".

מי שלא הצליח להגיע למופע ההתרמה ומעוניין לתרום יכול באמצעות:

תרומות טלפוניות מהארץ או מחו"ל, 24 שעות ביממה, טל': 972-3-9090882

תרומות בהעברה בנקאית ל: בנק הפועלים (12), סניף 781, חשבון 379075, עבור "להושיט יד – רפאל אליה" (למשלוח קבלה יש להתקשר 3788*)

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר