המחאה בחולון

עשרות תושבים מחולון מפגינים נגד השחיתות ברחבת המדיטק

"זו קריאת השכמה לכל אזרחי ישראל, צאו לרחובות", אמרה אחת ממשתתפות ההפגנה. והגיעו גם מתנגדים: "חולון היא עיר מסורתית והפגנת השמאל לא מתאימה"

פורסם בתאריך: 29.7.17 20:51

כ-30 מפגינים התכנסו הערב (מוצ"ש) ברחבת המדיטק חולון להפגנה נגד השחיתות ונגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. ההפגנה בחולון נערכת במקביל להפגנות ביישובים נוספים ברחבי הארץ, בהן ההפגנה המרכזית בפתח תקווה. מרבית משתתפי ההפגנה בחולון לקחו חלק בהפגנה שנערכת מדי שבוע במוצאי שבת בפתח תקווה.

"זו קריאת השכמה לכל אזרחי ישראל, צאו לרחובות זו הזכות שלנו לבקר את הממשל במיוחד כשהוא כזה מושחת", אמרה לאה קדם אחת ממשתתפות ההפגנה. שרה צדוק, אזרחית ותיקה, הוסיפה: "היינו בפתח תקווה, אנחנו מפגינים נגד השחיתות. לראשונה אני יוצאת להפגין כי אי אפשר יותר".

להפגנה הגיעו גם מתנגדים, בהם שרון לביא, סטודנט בן 29, שאמר: "הגעתי להתעמת מול המוחים. מנסים לעשות כאן הפיכה שלטונית נגד מנהיג שנבחר באופן דמוקרטי. אם זה היה תלוי בהם היו עושים בראש הממשלה משפט שדה. חולון היא עיר מסורתית והפגנת השמאל הזו לא מתאימה לעיר כזו".

נאווה זאוובר, אחת המפגינות, ניגשה לחבורת בנות מכיתה ו' שהגיעו למקום ותהו על מה ההפגנה והאם המפגינים מזוהים עם הימין או עם המשאל: "יש דברים שלא עושים, גם אם אתם מימין, גם אם אתם משמאל וגם אם אתם מבית שכולם הצביעו בו ליכוד".

צפו במפגינים בחולון:

 

 

אתמול אמרה ל"השקמה חולון" הילה כנען, פעילה בולטת הפוקדת את ההפגנות בשבועות האחרונים: "זו הפגנה למען עתיד המדינה שלנו. הפעם לא מדובר על מחירי קוטג' או על משבר הדיור. אנחנו עוסקים בתחום עמוק הרבה יותר: השחיתות השלטונית המאפשרת לנבחרי ציבור לפעול כראות עיניהם נגד הציבור. אנחנו עלולים להתעורר בעוד שנה במדינה כמו בלרוס ולשאול את עצמנו, 'איך הגענו למצב הזה?'".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר