הסינמטק חזר לפעול. צילום: יח"צ

בתום שנה של סגר ופעילות מקוונת: סינמטק חולון חוזר לפעילות

סינמטק חולון הוא הראשון בארץ שפותח את אולם הקולנוע להקרנות סדירות של סרטי איכות למען הקהל הרחב שרצה לחזור לאולמות; גם המרכז לאמנות דיגיטלית והמוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס פותחים את שעריהם

פורסם בתאריך: 2.3.21 07:44

בתום שנה ארוכה של סגרים ופעילות מקוונת, סינמטק חולון גאה להיות הסינמטק הראשון שפתח את אולם הקולנוע להקרנות סדירות של סרטי איכות למען קהל המנויים שלו והקהל הרחב שצמא לחזור לאולמות. הסינמטק חזר לפעילות בתחילת השבוע (יום שני)  בהקרנת טרום בכורה לדרמה הרומנטית "התקופה היפה בחיי" בכיכובם של דניאל אוטיי ופאני ארדן.

פרטים נוספים על הקרנות של סרטים וסדרות חדשות ניתן לקבל באתר האינטרנט של סינמטק חולון.



בנוסף, עם פתיחת עולם התרבות המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס פתח את שעריו עם מספר תערוכות חדשות, ביניהן, תערוכה אקטואלית המוקדשת לשי צ'רקה – תערוכה יחיד ראשונה של האמן ששתמקד בעבודתיו הפוליטיות.

גם המרכז לאמנות דיגיטלית חולון נפתח עם שתי תערוכות חדשות שמתמקדות באמנות אתיופית עכשווית;

HOME Is – התערוכה הראשונה בישראל שמציגה וידאו ארט של 14 אמנים יוצאי הקהילה האתיופית בארץ וברחבי העולם.  האמנים המציגים בתערוכה חיים באתיופיה, בישראל, בצרפת ובארה"ב. כל אחד מהם מפרש ומתרגם את ההגדרה שלהם ל"בית" על פי חוויותיהם האישיות.

"איש" המערות" – תערוכת יחיד לדוד מלסה (1987-2019) – תערוכה שנפתחה במרכז שנתיים לאחר מותו הטרגי בנחל דן. דוד,  תושב שכונת ג'סי כהן לשעבר, היה צייר ואנימטור שהאמנות הייתה מרכז חייו.

התערוכות נפתחו החל מה-25 בפברואר, בין השעות 18:00-12:00, בהתאם להנחיות התו הסגול.

תיאטרון חולון כמדי שנה, לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב- 8 למרץ, יקיים את “פסטיבל אישה"- פסטיבל אומנויות הבמה. השנה, בהתאם להנחיות, הפסטיבל יתקיים במתכונת מקוונת בין התאריכים 13-8 במרץ ויזמין את הקהל לצפות במופעים ללא תשלום.

בפסטיבל השנה ישנם מגוון מופעים והפקות מקור חדשות  שיבוצעו בעיקר ע"י נשים ממגוון תחומי האמנויות. מאז היווסדו, העניק הפסטיבל במה למיטב אמניות בישראל, לחלקן זו הייתה חשיפתן הראשונה.
בין הנשים שלקחו בו חלק במהלך השנים: מירי מסיקה, נסרין קדרי, ריקי גל, חנה לסלאו, ליא קניג, מיקי קם, תיקי דיין, אפרת גוש ועוד. כמו כן אירח הפסטיבל יוצרות בינלאומיות כגון: שרון סטון, סנדרה ברנהרד והזמרות מריאן פייתפול ואליסון מויה'. בנוסף, תיאטרון חולון החזיר את הפעילות המותאמת לאוכלוסייה הבוגרת והתוכנית חוזרת באופן כמעט יום-יומי במחיר סמלי של 25 שקל לכרטיס – כאשר הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק.

כל המידע והפרטים על התערוכות, שעות הפתיחה ורכישת כרטיסים מצוי באתרי מוסדות התרבות, באתר החברה לבילוי ולבידור ובאתר עיריית חולון.



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר