צילום: עידן יוסף

חולון חוגגת את יום ירושלים: היום תתקיים תהלוכה ססגונית בצבעי כחול לבן ברחבי העיר

ראש המרכז התורני "אור חדש" בחולון יוביל היום בין השעות 17:30-18:30 תהלוכה ססגונית בצבעי כחול לבן מבית הספר היסודי ישורון לבית הספר דביר. התושבים מוזמנים להצטרף

פורסם בתאריך: 9.5.21 07:46

העיר חולון עומדת לחגוג הערב את יום חגה של ירושלים, יום שחרור של ירושלים. הקשר בין העיר חולון וירושלים מתחיל עוד מימי טרום המדינה, עת הדרך הישנה מתל אביב ויפו לירושלים עברה דרך חולות חולון, דרך זו עברה שימור ומוצגת באחד מגני הסיפור בשכונת קריית אילון בעיר. הרב שאול פיינה, ראש המרכז התורני "אור חדש" בחולון יוביל הערב תהלוכה ססגונית בצבעי כחול לבן מבית הספר היסודי "ישורון" בעיר לבית הספר היסודי "דביר".



הרב שאול פיינה, ראש המרכז התורני "אור חדש":
"שופר קורא בהר הבית בעיר העתיקה": "ירושלים הייתה משאת נפשו של כל יהודי בעולם. ובשנת תשכ"ז ביום כ"ח באייר שמענו את שופר גאולתה של ירושלים אחרי 2000 שנות גלות. יום זה נקבע ליום חג לאומי ע"י כנסת ישראל בחוק יום ירושלים.
"ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדיו" – ירושלים מחברת את ישראל לאביהם שבשמים, מחברת את ישראל זה לזה ומחברת בין מקדש למלכות – מקדש מלך עיר מלוכה.

"למען אחי ורעי אדברה נא שלום בך" – ההכרה בירושלים כעיר בירתנו הנצחית, ההכרה בירושלים כעיר שעיניי כל ישראל נשואות אליה יכולה לאחד בין גוונים שונים בעם ולהכיר באחווה שיש בין כל אחד ואחד מישראל.

צילום: זאב לוין

תהלוכה יום ירושלים

צילום: זאב לוין

"הלא לכל שירייך אני כינור" – "כמדי שנה גם בחולון חוגגים את יום ירושלים בשמחה שירה וריקודגלים לכבודה של ירושלים, בהובלת המרכז התורני 'אור חדש', ישיבת ההסדר חולון, מוסדות החמ"ד, סניף בני עקיבא בעיר, בשיתוף עיריית חולון והאגף לתרבות תורנית בעיר. גם בשנה שעברה בתקופת הקורונה החגיגה נמשכה עם רכב מיוחד שנסע ברחבי העיר ושר שירי ירושלים יחד עם הציבור שהצטרף באופן ספונטני בשירה ובריקודים. מוזמנים כולם להצטרף לשמחה הגדולה. יום ירושלים שמח לכולם".

ניתן להצטרף לתהלוכה לכל אורך רחוב חנקין מצומת סוקולוב ועד קניון חולון בין השעות 17:30 ועד 18:30.

 

הרב שאול פיינה. צילום: הרב פיינה

תמונות מהבוקר (ראשון) ברחובות העיר חולון: 

צילום: חנן בוחבוט

צילום: חנן בוחבוט

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר