צילום: עדי דהן, הדמיה שאטרסטוק

לילה של ירי: בתי הספר והגנים יישארו גם הבוקר סגורים והלמידה תתבצע מרחוק

לאור ההחמרה במצב הבטחוני עם פגיעה ישירה אמש באוטובוס בעיר הוחלט לסגור את בתי הספר וגני הילדים והלמידה תיערך מרחוק. ראש העיר מוטי ששון: "הישארו ככל שהדבר ניתן בסביבת המרחבים המוגנים והקפידו על הוראות פיקוד העורף. ככל שנקפיד, נציל חיים"

פורסם בתאריך: 12.5.21 06:51

ערב ולילה לא פשוט עבר על העיר חולון ועל מדינת ישראל. מטחי רקטות לעבר גוש דן במהלך כל הלילה, בעיר חולון בשעות הערב הייתה פגיעה ישירה באוטובוס ובשני רכבים בסמוך לצומת הרחובות קוגל וסוקולוב.
מאותו אירוע בחולון, נכון לשעה זו, פונו לפי גורמי הרפואה ארבעה נפגעים: שניים באורח קשה ושניים באורח בינוני אל המרכז הרפואי וולפסון, זאת כתוצאה מנפילה בסמוך לאוטובוס, שהספיק להוריד את נוסעיו.
לאור המצב, העירייה מתנהלת במתכונת חירום, בתי הספר וגני ילדים יישארו הבוקר (12.5) סגורים והלמידה תיערך מרחוק. 



צילום: עדי דהן

צילום: עדי דהן

ראש העיר מוטי ששון במסר לתושבים: "תושבים יקרים, אני מבקש להרגיע אתכם. אנו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש אפשרי, אנו פועלים במתכונת חירום ובשיתוף פעולה עם פקע"ר, משטרת ישראל, הפיקוח העירוני והשיטור העירוני. אני מבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים. אנא מכם, הישארו ככל שהדבר ניתן בסביבת המרחבים המוגנים והקפידו על הוראות פיקוד העורף. ככל שנקפיד, נציל חיים".

ראש העיר מוטי ששון. צילום: ראובן קפוצינסקי

מרשת קהילה ופנאי נמסר: "בהמשך להודעת עיריית חולון כי לאור ההסלמה באירועים הביטחוניים, כל בתי הספר וגני הילדים יישארו סגורים, אנו מבקשים לעדכן כי גם פעוטוני הרשת, צהרוני הגנים ובתי הספר לא יפעלו היום. באשר לשאר פעילויות הרשת – נעדכן בהמשך".

מידע נוסף לגבי ההנחיות ניתן לקבל באתר פיקוד העורף בלחיצה כאן 

חידוד ההנחיות: 
יש להקפיד על הוראות פיקוד העורף והישארו בקרבת המרחבים הכי מוגנים שניתן. במידה שתישמע אזעקה היכנסו למרחב המוגן ושהו בו כמה שיותר.

 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר