צילום: בית ספר אשלים חולון

הפתעה בבית הספר: תלמידי אשלים בחולון ערכו חתונה בהפתעה למורה לחינוך גופני ובת זוגתו

תלמידי בית הספר אשלים ערכו חתונה בהפתעה לעידן, המורה לחינוך גופני ולבחירת ליבו, ספיר. השניים היו אמורים להינשא כבר לפני זמן רב אך חתונתם נדחתה בשל הקורונה

פורסם בתאריך: 7.6.21 08:06

הילולה לחתן ולכלה: תלמידי בית הספר אשלים ערכו אתמול חתונה בהפתעה לעידן, המורה לחינוך גופני ולבחירת ליבו, ספיר. השניים היו אמורים להינשא כבר לפני זמן רב, אך חתונתם נדחתה בשל הקורונה. לפני כמה ימים הם נישאו בטקס מצומצם בחוג המשפחה והבוקר הגיעו לבית הספר להשתתף בהרמת כוסית לרגל חתונתם. מה שהם לא ידעו זה שלתלמידים, לצוות בית הספר ולהורים, בניצוחה של מנהלת בית הספר, טוני משה-סאסי, היו תוכניות אחרות עבורם.



 

צילום: בית ספר אשלים חולון

בשיתוף פעולה מרשים הוקמה חופה מעוצבת, שקושטה בידי התלמידים, השושבינים חיכו לזוג הנרגש עם טבעות, עם זר ליד ולראש עבור הכלה וכמובן, עם הרבה ברכות של אהבה. המורה יגאל, שמשמש גם כרב, בירך את הזוג, ערך את הטקס והסביר לתלמידים על מהות הברכה והחופה. את הזוג ליוו תלמידיו של עידן לבושים בלבן וכולם התכבדו בעוגות שאפו מורות בית הספר. הזוג הצעיר הודה לכולם על המחווה מחממת הלב, ולאחר סיום שנת הלימודים וימי הקייטנה הם יתפנו לבלות בירח הדבש על מנת לאגור כוחות לקראת המשך העשייה החינוכית.

צילום: בית ספר אשלים חולון



תגובות

4 תגובות
  1. ראובן

    תלמידים מורים ומנהלת למופת ולתפארת. בתור מורה 20 שנה- פעם ראשונה שאני רואה מחווה כזאת מרגשת. שאפו למארגנים הנפלאים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר