צילום: לב חב"ד

בטקס מרגש: הושקה עמדת החסד לזכר בניה רובל

בטקס מרגש חנכו במרכז הרפואי וולפסון את עמדת החסד: קפיטריה ניידת שפועלת חינם להציע למבקרים במרכז הרפואי עידוד ותמיכה בדמות שתייה חמה או קרה, כיבוד קל, כריך או מאפה

פורסם בתאריך: 4.8.21 16:06

בטקס אישי ומרגש חנכו במרכז הרפואי וולפסון בחולון את עמדת החסד: קפיטריה ניידת שפועלת חינם בחדר המיון, במרפאות ובמחלקות שונות להציע למבקרים במרכז הרפואי עידוד ותמיכה בדמות שתייה חמה או קרה, כיבוד קל, כריך או מאפה. הדוכן מופעל על ידי מתנדבים מסורים מדי יום כאשר גם בימים אלו מגייסים מתנדבים נוספים לתגבור שעות הפעילות של הדוכן. המיזם של עמותת לב חב"ד הפועלת למען מאושפזים ברחבי הארץ הוקדש במרכז הרפואי וולפסון בחולון לזכרו של סמ"ר בניה רובל, בן העיר, שנפל במהלך קרב בעזה במבצע צוק איתן.



המנהל האדמיניסטרטיבי של וולפסון, יניב פוגל, נשא דברים חמים לזכרו של בניה וציין שיוזמה זו משתלבת בתוך שורת פעולות שנוקט המרכז הרפואי לרווחת המאושפז ומלוויו. הרב שמואל ברקוביץ רבו של וולפסון ציין את גודל המצווה של סיוע לכל מי שזקוק לכך באשר הוא אדם.

את הטקס הנחה מנהל לב חב"ד בחולון הרב שמחה לנדאו שנשא על נס את חלקם של המתנדבים המתפעלים את דוכן החסד ללא כל עלות. גם שרון סבג, מנהלת מערך ההתנדבות בוולפסון, ציינה את תרומתם של המתנדבים למערך כולו והזמינה את הציבור הרחב להצטרף להתנדבות.

הרגע המרגש ביותר בטקס היה כאשר עדה רובל, אמו של בניה, שיתפה ממחשבות ליבה. "הפחד הגדול ביותר שלי לאחר שנודע לי שבניה נפל", סיפרה עדה, "היה שישכחו אותו. כנראה שמעו אותי משמיים ושלחו לנו את הסיוע להנצחה מאנשים טובים באמצע הדרך". בנוסף שיתפה במיזם כרטיס המעשה הטוב שנוסד לזכרו של בניה בו אדם מחליט לעשות טוב לזכר בניה ומעביר את החובה לעשות טוב גם לחבריו. לקול מחיאות כפיים נרגשות נגזר הסרט האדום והדוכן הושק באופן רשמי. אם נקלעתם לחדר המיון בוולפסון דעו לכם שיש מי מחכה לכם עם לב פתוח.

הרב שמחה לנדאו מנהל לב חב"ד בחולון ביקש למסור: בימים אלו אנו בעיצומו של סבב גיוס נוסף של מתנדבים. אם יש לכם לב רחב ויכולת להקדיש שעה בשבוע למען המאושפזים ומשפחותיהם אנא צרו קשר: 0586277930.

 

צילום: לב חב"ד



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר