פרופסור ערן ויינר. צילום: דוברות בית החולים וולפסון

פרופ' ערן וינר מונה למנהל אגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי וולפסון

פרופ' ערן וינר יחליף בתפקיד את פרופ' קובי בר שניהל את האגף במשך שבע שנים וסיים את תפקידו עם הפרישה לגמלאות. פרופ' וינר: "אני נרגש וגאה להיכנס לתפקיד מנהל אגף נשים ויולדות בוולפסון"

פורסם בתאריך: 8.8.21 14:18

פרופ' ערן וינר יחליף בתפקיד את פרופ' קובי בר שניהל את האגף במשך שבע שנים וסיים את תפקידו עם הפרישה לגמלאות. פרופ' וינר התמחה בגינקולוגיה ומיילדות במרכז הרפואי וולפסון, לאחר התמחותו ביצע התמחות-על ברפואת אם ועובר בבתי החולים Sunnybrook  ו- Mount Sinai  המסונפים לאוניברסיטת טורונטו בקנדה.
לאחר התמחות זו שב לוולפסון ושימש כמנהל השירות לסיבוכים מילדותיים ואחראי על ההוראה ותוכנית ההתמחות – באגף נשים ויולדות. לפרופסור וינר דרגת פרופסור-חבר קליני בחוג לגינקולוגיה ומיילדות באוניברסיטת תל אביב. הוא מחבר של כ-80 מאמרים ברפואת אם ועובר, ועבודות המחקר שלו הוצגו בכ-80 כנסים בינלאומיים.



פרופסור וינר: "אני נרגש וגאה להיכנס לתפקיד מנהל אגף נשים ויולדות בוולפסון, אגף עם מסורת ארוכת שנים של איכות רפואה גבוהה בשילוב יכולות אקדמיות גבוהות. אני מודה להנהלת המרכז הרפואי על האמון בי. בחזוני אנו מחלקה מודרנית ואיכותית, עם נפחי פעולה גדלים והולכים, שמעניקה טיפול איכותי ואנושי – כאשר המטופלת במרכז. יש לנו צוות נפלא, בכל תחומי העיסוק של האגף. ביחד, כולי אמונה ותקווה שנצעיד את האגף קדימה בכל התחומים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אני שמחה על הבחירה בפרופ' ערן וינר למנהל אגף הנשים והיולדת שלנו – ללא ספק האיש הנכון להצעיד אגף כה חשוב ומשמעותי למרכז הבמה. לפרופ' וינר ניסיון מקצועי, קליני ואקדמי רב, וכן יכולות ניהוליות ואנושיות יוצאות דופן, ואני בטוחה שהאגף בראשותו ימשיך לשגשג ולהגיע למצוינות בכל התחומים. נמשיך להעניק ליולדות ולנשים את הטיפול המקצועי, האנושי, האישי והטוב ביותר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר