צילום: אלבום משפחתי

לקראת החגים וברוח המשפחתיות תערוכה חדשה: צילומי אבות ובנים שיוצגו במרחב הציבורי בעיר

בהשראת תערוכת "אבות ובנים" שנפתחה בחולון בחודש שעבר, תערוכת המשך של צילומי אבות ובנים שצולמו באופן פרטי ויוצגו במרחב הציבורי בחולון בין התאריכים 15.8-2.10 בכיכר ויצמן

פורסם בתאריך: 17.8.21 08:34

מאז הועלתה, בחודש שעבר, בגן המוזיאון בחולון תערוכת הצילומים "אבות ובנים" של הצלם איתן ברנט והאוצר רפי וזאנה-  פקדו אותה רבים והתגובות החמות הניבו את היוזמה לבקש מהמבקרים בתערוכה ומהמעוניינים לשלוח תמונה עם בניהם לצורך תערוכת המשך. רבים נענו לקריאה שנעשתה באמצעות הרשתות החברתיות והתוצאה : תערוכת "אבות ובנים"- פרק ב' שתוצג ברוח החגים המשפחתיים הקרבים בתאריכים 15.8.2021-2.10.2021 במרחב תערוכות החוצות בכיכר ויצמן בחולון.



בתערוכת האם "אבות ובנים" ביקשו איתן ברנט ורפי וזאנה לגעת במלה אבא -הטעונה כל כך מבחינה ויזואלית, מנטלית ורוחנית. כל אחד מהם הגיע למקום זה מתוך הקשר שלו עם אביו וההקשרים המשפחתיים האישיים שלהם. השניים לא צפו את התגובות הרגשיות החזקות שבאו מצד המבקרים בתערוכה שכולם מצאו בה חיבור אישי ובעיקר כמובן, אבות לבנים .

לדברי רפי וזאנה האוצר הראשי של העונה הישראלית לעיצוב, חולון: "טבעי בעיניי היה לפתוח את הנושא שקרוב לליבם של רבים  – לתערוכת המשך שבה גם הקהל יוכל להביא לידי ביטוי את הרגש והחוויה האישית שלו בדרך בה הוא רואה ומרגיש את הנושא של להיות אבא או להיות בן וכמובן להיות שניהם ביחד. זו הסיבה שבחרנו להציג את התערוכה החדשה במרחב הציבורי השייך לכולם: זו תערוכה של כולם שמדברת עם כולם".
מוזמנים לבקר בתערוכה "אבות ובנים" – פרק ב' בכיכר וייצמן בחולון. הכניסה חופשית.

צילום: אלבום משפחתי

חגי אלי והבנים ארז ואיתן. צילום: אלבום משפחתי

אביעד צרפתי ובנו טוהר. צילום: אלבום משפחתי



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר