מדברים עם העיניים

מוזיאון הילדים חולון מציע עשרות GIFIM לשימוש בטלפון הנייד המדגימים את הסימון הנכון בשפת הסימנים לביטויים ומילות מפתח בשפה העברית שצולמו במיוחד עבור יום המודעות

פורסם בתאריך: 14.9.21 12:59

לקראת יום שפת הסימנים הבינלאומי החל ב- 23/9 ולקידום המודעות לשפת הסימנים, הפיקו וצילמו במוזיאון הילדים חולון עשרות GIFIM המדגימים את הסימון הנכון לביטויים ומילות מפתח בשפה העברית לשימוש הקהל הרחב. בין הביטויים שצולמו ניתן למצוא "אוי ואבוי לך", "את מהממת",  "אני רוצה חיבוק", "אמרתי לך" , "אני עצבנית", "בהצלחה" ועוד.



במסגרת הסיור ילמדו המבקרים איך אנו "מתקשרים" עם העולם הסובב אותנו?  מה קורה לתקשורת שלנו עם העולם כאשר חוש השמיעה אינו ניתן לשימוש? התערוכה "הזמנה לשקט" פותחת בפנינו צוהר לעולם של תקשורת שונה באמצעות מומחים לתקשורת זו- החירשים. המדריכים בתערוכה הם מדריכים חירשים וכבדי שמיעה, שמלווים את המבקרים במסע פעיל וחוויתי לעולם של שקט, בו תוכלו לתקשר במגוון דרכים לא-דוברות (ללא קול): "לשמוע עם העיניים", "לדבר עם הידיים" ועוד ועוד. משך הפעילות: כשעה וחצי. והיא מתקיימת בקבוצות של 12 איש בכל רבע שעה.

גיל עומר, מנכ"ל מוזיאון הילדים חולון סיפר כי: "מסלול "הזמנה לשקט" במוזיאון מזמין את המבקרים בהדרכתו של מדריך חירש לחוות ולגלות את שפת הסימנים, שהיא שפה שונה ומלהיבה. לרגל יום שפת הסימנים הבינלאומי היה לנו חשוב להעלות את המודעות לשפת הסימנים בישראל ואין דרך יותר טובה מאשר לימוד השפה באמצעות GIFIM העוברים אצל כולנו בטלפון הנייד ברמה היומיומית".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר