אורי קצנשטיין צילום המרכז לאמנות דיגיטלי
אורי קצנשטיין צילום המרכז לאמנות דיגיטלי

מי בא אחרינו?!

האירוע יתקיים במוצ"ש ה-09.10.21 החל מ-18:00 בערב ועד חצות, הכניסה חופשית וללא תשלום ובהתאם למגבלות התו הירוק

פורסם בתאריך: 5.10.21 07:18

ערב האמנות הרב-תחומית יתקיים  במרכז לאמנות דיגטלית, ברוחו והשראתו של האמן פורץ הדרך אורי קצנשטיין. קצנשטיין היה אמן רדיקלי אשר עבודותיו התאפיינו בחיבורים ייחודיים וחסרי פשרות בין פרפורמנס, סאונד, וידאו ופיסול. בין היתר היה ידיד המרכז לאמנות דיגיטלית מראשיתו, ייסד בו את רדיו חלאס והיה שותף חשוב לפרויקטים רבים.



בערב האמנות הרב תחומית יוצגו כ-20 מופעים, עבודות פרפורמנס, סאונד, וידאו ומדיומים מעורבים של אמנים ישראליים, לצד עבודות פילם מוקדמות של קצנשטיין מניו יורק וישראל, המוצגות לראשונה מזה 40 שנה.  

 כמו כן, יושק באירוע אלבום חדש מעבודות הסאונד של קצנשטיין לאורך כל שנות עבודתו, הכולל קטעים ניסיוניים שלא נשמעו עד כה. האלבום Uri Katzenstein – Audio Works יושק בגרסה דיגיטלית ולקראת מהדורת ויניל כפול אשר תופץ במהלך 2022. את הגרסה הדיגיטלית והאנלוגית אצרו אהד פישוף, ישי אדר וביניה רכס, ובערב זה ישמיעו מהאלבום ומהחומרים שנותרו על רצפת העריכה, וישוחחו על התהליך ועל יצירתו של קצנשטיין. הפצה ע"י קמע.  

 באירוע יושק פרס חדש לאמנות רב-תחומית ע"ש אורי קצנשטיין לאמנים ויוצרים. הפרס השנתי בסך 70 אלף ₪ יינתן לאמן / אמנית או קבוצת יוצרים עבור פיתוח ומימוש של עבודה רב-תחומית חדשה. הקול הקורא למחזור הראשון של הפרס יפורסם בסמוך לאירוע. במהלך חודש דצמבר 2021 תוכרז ההצעה הזוכה ע"י ועדת הפרס המקצועית. 

 הפרויקט מתקיים בתרומתם הנדיבה של משפחת דנציגר, רבקה סקר, ומשפחתו של אורי קצנשטיין. 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר