מזבלה עירונית

מפגע תברואתי ובטיחותי במגרש נטוש ברחוב יוסף הגלילי

תושבי הרחוב: "המגרש הפך לחניה פיראטית ולמזבלה עירונית. תושבים, קבלנים ואפילו עובדי עירייה משליכים בו פסולת"

פורסם בתאריך: 2.8.17 14:09

"ברחוב ישראל גלילי בעיר נמצא מגרש חולי שעליו חונים כלי רכב באופן פיראטי, שמסכן עוברים ושבים. המגרש עצמו מלוכלך דרך קבע והוא מהווה מטרד מבחינתנו". כך טוענים תושבים שמתגוררים ברחוב ובסביבתו. תושבת הרחוב מספרת ל"השקמה-חולון": אני גרה זה כשבע שנים ברחוב ישראל גלילי. באזור נמצא מגרש עפר שעליו חונים רכבים מדי יום, ובמהלך כל השנים האלו, המגרש לא נמצא תחת פיקוח של אף אחד. העירייה טוענת כי השטח אינו שלה".

בנוסף לחניה הפיראטית, התושבים מספרים כי מדי יום האזור מתמלא באשפה ובפסולת בנייה, גיזום עצים וצמחיה וכל הבא ליד בתחום האשפה, כולל עובדי ניקיון רחוב שמפנים את הזבל שלהם לשטח. גם התושבים "תורמים" את חלקם למצב הבלתי נסבל הזה ומשליכים במגרש אשפה.

"אנחנו חיים במזבלה", טוענים תושבים ברחוב. "יתר על כן, לאחרונה נערך ברחוב שיפוץ, סודרו מדרכות להולכי הרגל ונגישות ללקויי ראייה, שזה באמת ראוי לשבח, אך לצערנו איננו יכולים לשבח משום שכל הטיח והלבנים שנותרו מהשיפוץ, נזרקו למתחם הזה. מסביב, הציבו גדר וכבר יותר משבועיים שאיש אינו מפנה את הפסולת הזו".

לטענת המתלוננים, "כבר פנינו מספר פעמים לעירייה בבקשה לטפל בנושא, אך לא נמצא פתרון. מדי פעם אמנם באו ופינו את האשפה, אבל הלכלוך מתחדש מהר מאוד. בנוסף, רצוי מאוד למצוא דרך להפוך את שטח העפר לשטח עם אספלט, כך שהחול לא יעוף למדרכה ויחסום את הדרך לעוברים ושבים בעיקר בחורף, כשהחול נסחף יחד עם הגשם ואז המדרכות נחסמות למעבר הולכי רגל, נכים, מבוגרים ועגלות ילדים".

עד כה, לא נמסרה מהעירייה תגובה בנושא.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר