מדייטק חולון צילום: יחצ
מדייטק חולון צילום: יחצ

מדייטון לחולון – בקומיקס

עשרות ילדים מהקהילה היהודית בדייטון אוהיו שבארה"ב, העיר התאומה של חולון, השתתפו בסדנת קומיקס שהונחתה ממוזיאון הקומיקס והקריקטורה בחולון

פורסם בתאריך: 19.12.22 11:18

בסוף השבוע התקיימה סדנת קומיקס ייחודית בהנחיית הקריקטוריסט דן אלון ממוזאון הקומיקס והקריקטורה חולון לכ- 20 ילדים מהקהילה היהודית של דייטון אוהיו, העיר התאומה של חולון, המשתייכים לקהילת הילל למרות שהסדנה התקיימה באמצעות תוכנת ZOOM משתי מדינות המרוחקות זו מזו, המרחק הגיאוגרפי רק הוסיף לעניין הגובר והמעורבות של הילדים, והסדנה באמצעות עזרים ויזואליים ומתן הסברים, שהוקרנה להם על מסך מפוצל, גרמה להם לחוויה בלתי נשכחת.

לפני הסדנה מורי התלמידים הכירו להם את העיר חולון באמצעות שיחות וצילומים וחלק מהילדים אף בחר ליצור תוצרי קומיקס בסדנה על נושא הקשור בעיר חולון.

הקריקטוריסט דן אלון שהנחה, כאמור, את הסדנה, סיפר אף הוא לילדים על חולון והראה להם תמונות מחיי היומיום של העיר. כך, למשל, הציג בפניהם צילום רחוב בעיר והילדים יכלו לשלב את ההווי הישראלי בעבודות הקומיקס שלהם. בסופו של תהליך, השתמש דן באחד מתוצרי הקומיקס של הילדים, צייר וצבע אותו על המסך האינטראקטיבי ונתן דגשים לאפשרויות הרבות שיש לקריקטוריסטים המתחילים.

לאחר הסדנה שלחו הילדים מכתבי תודה שהביעו את התלהבותם והנאתם מהחוויה שקיבלו. הסדנה הינה פרי שיתוף פעולה בין מוזאון הקריקטורה והקומיקס חולון לבין המחלקה לקשרי חוץ בעיריית חולון.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר