המחאה בחולון

אנשי המחאה: "הגיע הזמן שגם החולונים יתעוררו"

קבוצת הורים בחולון מתארגנת לקראת ההפגנה נגד הממשלה במוצ"ש. יצטרף למאבק גם המוזיקאי דן תורן

פורסם בתאריך: 4.8.17 09:00

"אין אדם העומד מעל לחוק וראש ממשלה שמקורביו, אנשי סודו ואנשים שמינה מסובכים בכל כך הרבה פרשיות, לא יכול לנהל מדינה כשיש עננה כזו מעל ראשו", אומרים קבוצת מפגינים, תושבי חולון, שמתכוונים גם במוצ"ש הקרוב לצאת ולהפגין נגד התנהלות ראש הממשלה, היועץ המדיני והשחיתות. ליאור יצחק, רינת אמיר יצחק, נעה חקאק ואלעד אהרון, כולם תושבי חולון, מסבירים שהמניע שלהם לקום ולהצטרף לגל המחאה נגד שחיתות השלטון, השוטף את המדינה, נובע קודם כל מתוך אכפתיות.

"חולון", הם אומרים, "נחשבת לעיר רדומה ללא מחאות פוליטיות או יציאה לרחובות, והגיע הזמן שזה ישתנה. אנחנו חלק ממדינת ישראל וכהורים אנחנו צריכים להוות דוגמה לילדינו לאזרחות טובה, אכפתית, לטובת החברה והמדינה, ללא קשר לשיוך פוליטי. המחאה היא לא מפלגתית וכפי שאנשי ליכוד הצטרפו להפגנות בפתח תקווה ובמקומות אחרים בארץ, אנחנו קוראים לכל הזרמים הפוליטיים בחולון ובאזור לבוא ולהפגין בעד שלטון החוק ונגד השחיתות. אנשים צריכים לממש את זכותם הדמוקרטית למחאה ולהבעת דעה לא רק בבחירות ולא רק בפייסבוק. לפעמים צריך לצאת מאזור הנוחות, להפסיק לרטון מול הטלוויזיה ולעשות מעשה".

הם מציינים את הסיבות הספציפיות למחאה: "נתניהו הוכיח פעם אחרי פעם בפרשות בזק והצוללות שטובת המדינה אינה לנגד עיניו אלא טובת מקורביו והאינטרסים אישיים שלו. כנ"ל בשיחות שניהל עם נוני מוזס, מו"ל 'ידיעות אחרונות' ובהן ניסה להשפיע על סיקור עיתונאי מוטה תמורת צמצום הפעילות של 'ישראל היום'. מדובר במצב מסוכן ביותר למדינה כשהשחיתות מגיעה לצמרת השלטון. כבר אין שיקולים ענייניים אלא חשש כבד לנסיונות להסטת האש מהחשדות ביצירת משברים בטחוניים, מגנומטרים, והכנסת המדינה למערבולת של אי ודאות וחוסר אמון בהנהגה".

לדבריהם, "הציבור שומע מספרים ופרשיות מאמצעי התקשורת וכבר מבולבל ולא מבין על מה מדובר, ובינתיים היועץ המשפטי לממשלה מנומנם ולא פועל בנחרצות ובמהירות הנדרשת כדי להגיע לחקר האמת". עוד הם מבקשים להדגיש: "חשוב להבין שלא מדובר במחאה שמזוהה פוליטית אלא מחאה על מהות. היה לנו כבר ראש ממשלה שנכנס לכלא על שוחד ועל עבירות הרבה פחות חמורות מאלו שנתניהו מעורב בהן". לפיכך, הם קוראים ל"כל מי שאכפת לו מהמדינה להתייצב איתנו ועם המוזיקאי דן תורן, תושב חולון, שיגיע לתמוך ולהפגין איתנו ברחבת המדיטק במוצ"ש הקרובה, 5.8, בשעה 20:00".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר