בשישי: פעילי זכויות בעלי חיים במחאה מול אטליז בשרים בחולון

הפעילים מוחים כנגד תעשיית החזירים הישראלית ומכירת בשר חזיר בישראל בפרט

פורסם בתאריך: 27.3.23 15:00

פעילי זכויות בעלי חיים של הקמפיין "ישראל פיג סייב" המשויך לארגון "חופש לבעלי חיים" הפגינו הבוקר מול חנות ומפעל הבשרים "אחים מרסל" בחולון והחתימו עוברי אורח על עצומה הקוראת לעצור את תעשיית החזירים בישראל.

הפעילים מוחים כנגד תעשיית החזירים הישראלית ומכירת בשר חזיר בישראל בפרט. מנתוני חופש לבעלי חיים ומשרד החקלאות, בתעשיית החזירים שוחטים בכל שנה קרוב ל-200,000 חזירים בישראל.פעילי המחאה נשאו שלטים עם הכיתוב "חילונים, דתים וחרדים מאוחדים נגד תעשיית החזירים בישראל!"

פעילי "ישראל פיג סייב" מדווחים כי מתן מכות חזקות לחזירים בעזרת צינורות ושוקרים חשמליים, שחיטה על הרמפה, צפיפות קשה, תמותה גבוהה ועוד אלו המראות הקשים שפעילי הקמפיין נחשפו בחודשים האחרונים על ידי תחקירנים של ארגון "חופש לבעלי חיים" במסגרת הקמפיין "Israel Pig Save". 

בביקורים של הפעילים בחזיריות בצפון נחשפו תנאי כליאה קשים של החזירות אשר עומדות על אדמת ארץ ישראל כאשר הן כלואות בכלוב במידות גופן, מתוך ניסיון למנוע מהן לשרוף אנרגיה ומכאן שלצרוך יותר מזון ולעלות כסף לתעשייה. 

דורון מודן, פעיל ארגון "חופש לבעלי חיים" ו- "Israel Pig Save" שהשתתף במחאה: "אני לא מבין איך בשנת 2023 עוד ישנם יצורים חיים שעוברים מדורי גיהנום בשביל לספק את תאוות האדם. איך אפשר להתעלם מהסבל המטורף שבעלי החיים עוברים? איך אפשר לאכול בעל חיים כשאתם מודעים למסכת העינויים הקשה, המסעות הארוכים ולבסוף השחיטה בשביל לספק ארוחה מסכנה כאשר יש מזונות בריאים וטעימים מהצומח?".

מארגון "חופש לבעלי חיים" נמסר: "תעשיית החזירים היא מהתעשיות האלימות והאכזריות ביותר בתעשיות המזון מהחי. ישראלים רבים חושבים שבשל הרוב המוסלמי-יהודי בישראל מדובר בתעשייה לא קיימת עד זניחה, אך בפועל בישראל בעשור הקודם  שחטו יותר חזירים מאשר עגלים מדי שנה, בפער ניכר". עוד נמסר כי "לצערינו, תעשיית החזירים ככל הנראה מפוקחת אפילו פחות משאר התעשיות, שכידוע גם בהן ישנה אלימות קשה ביותר ואכזריות. אנו קוראים למחוקק להקים גוף עצמאי שיסדיר ויאכוף את חוק צער בעלי החיים ויקח את האכיפה ממשרד החקלאות האמונים כרגע באופן הזוי על חוק זה ובו במקביל אחראיים הם על תעשיית הבשר וזאת רק כשלב ביניים עד הוצאת תעשיית החזירים בישראל מחוץ לחוק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר