זירת הרצח החולון ברחוב קדושי קהיר, צילום דוברות איחוד והצלה
זירת הרצח החולון ברחוב קדושי קהיר, צילום דוברות איחוד והצלה

רצח נוסף בחולון: צעיר בן 22 נדקר הלילה למוות. עו"ד זכריה מבקר את העירייה

צעיר בן 22 נדקר למוות הלילה ברחוב קדושי קהיר בעיר. עו"ד ניסן זכריה: "לאן הגענו? אני משוחח עם תושבים רבים וישנו פחד ממשי להסתובב ברחובות העיר, התושבים מרגישים שאין ביטחון ואין פיקוח"

פורסם בתאריך: 28.4.23 09:49

צעיר בן 22 נדקר למוות הלילה (בין חמישי לשישי) בערך בחצות ברחוב קדושי קהיר בעיר. הוא פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון אך שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי ונפתחה חקירה.

ממד"א נמסר כי בשעה 00:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על צעיר שנפצע באירוע אלימות, ברחוב קדושי קהיר בחולון וכי הוא פונה לבית החולים וולפסון במצב קשה עם פציעות חודרות. . חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, צעיר כבן 22 במצב קשה, עם פציעות חודרות.

אוראל זדה ומשה סמירה, חובשים באיחוד הצלה שהעניקו סיוע רפואי ראשוני לפצוע, סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על הרצפה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים במקום ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ". כאמור בבית החולים נקבע מותו של הצעיר.

רצח בחולון: גבר נורה בראשו ברחוב נעמי שמר בעיר

 

על רקע שני מיקרי הרצח האחרונים ואירועי אלימות נוספים בעיר בחודשים האחרונים, הגיש חבר המועצה והמועמד לראשות העירייה, עו"ד ניסן זכריה, שאילתה לישיבת המועצה הקרובה בה ביקר את מצב הביטחון בעיר וטען שמדובר בתחושת אובדן ביטחון של התושבים. בשאילתה שלו התייחס זכריה לאירוע הרצח ברחוב נעמי שמר ואמר: "האם לא הגיע הזמן לעבור למודל של אבטחה רובעית?". כזכור עו"ד ניסן זכריה טוען כי על מנת לשפר את הביטחון כמו גם את כל תחומי ניהול העיר יש לעבור לניהול על בסיס מודל הרובעים, המיושם גם בערים רבות בעולם. מודל זה מאפשר ניהול קהילתי לצד תגבור של מערך האבטחה המקומי שיתבסס על שיתוף פעולה בין כוחות הביטחון לתושבים מתנדבים.

 

עו"ד זכריה אמר עוד: "לאן הגענו? אני משוחח עם תושבים רבים וישנו פחד ממשי להסתובב ברחובות העיר, התושבים מרגישים שאין ביטחון ואין פיקוח וכל זה נובע משיטת ניהול ישנה. אפשר לשנות את זה וצריך לשנות את זה. אני קורא לראש העיר מוטי ששון ליישם את מודל האבטחה הרובעית שיסייע לחיזוק הביטחון, תגבור צוותי ביטחון בשטח וכן יפחית מקרי אלימות ותקיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר