בן רומנו ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
בן רומנו ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

"גם במותו הציל חיים". אבל כבד על מותו של מתנדב מד"א בן רומנו ז"ל

רומנו ז"ל, תושב בת ים ומתנדב בעמותות שונות בבת ים, עיר מגוריו, ומתנדב במד"א חולון, נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרכו לאירוע אליו נקרא, ומת מפצעיו לאחר מספר ימים בבית החולים

פורסם בתאריך: 4.5.23 09:26

מעל אלף איש הגיעו לבית העלמין בחולון כדי ללוות בדרכו האחרונה את בן רומנו בן ה-25. בן ז"ל, מתנדב במד"א, תושב בת ים, נהרג בתאונת אופנוע בדרכו לקריאה שהתקבלה במוקד מד"א. הוא נפצע באורח קשה וספג חבלת ראש בתאונת אופנוע בכביש 90 לפני כשבוע. ביום שני נקבע למרבה הצער מותו. 

חברו של בן ז"ל סיפר: "הוא היה עם חברים בטיול במצדה וכשתכנן לחזור חזרה קיבל קריאה קרובה ויצא אליה במהירות". הוא הועבר במסוק לבית החולים ולאחר מספר ימים מת מפצעיו. אל ההלוויה הגיעו רבים, בהם בני משפחה וחברים, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט וסגנו אלי יריב, בכירים נוספים בעירייה ואנשי ציבור. את מסע הלוויה ליוותה שיירת אופנועי כונני מד"א.

שיירת מד"א מלווה את מסע ההלוויה של בן רומנו ז"ל, צילום

שיירת מד"א מלווה את מסע ההלוויה של בן רומנו ז"ל, צילום

חבריו מספרים שמדובר בבחור מיוחד שהמשיך את דרכו של אביו, ונהג להתנדב בעמותות רבות ולעשות מעשי חסד. הוא התנדב במד"א, במשטרה, בעמותת מחייכים אל החיים ובאירועי התרמה רבים שהיו בבת ים, לצד אביו, מוריס רומנו, שהינו דמות אהובה ומוכרת בעיר בת ים ופעיל חברתי שפועל רבות למען הקהילה והחינוך המיוחד בעיר. "תמיד ידענו שהוא מתנדב אבל הרבה היה בסתר. רק עכשיו אנחנו שומעים דרך אנשים את הסיפורים המרגשים עליו", אמרה בכאב גדול דודתו, מיטל ברסי, שסיפרה: "יום אחד הוא היה תפס גנב פורץ לרכב של אמא שלו. הגנב ניסה להסביר את עצמו ואמר לו שאין לו כסף לאוכל. במקום להזמין לו משטרה, בן אמר לו לצאת מהרכב ונתן לו כסף לאוכל – זה היה בן".

ממד"א נמסרה הודעה מיוחדת על מותו הטראגי של בן ז"ל: "מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של בן (אברהם) רומנו ז"ל, חובש ונהג אמבולנס מתנדב בתחנת מד"א חולון שהחל את דרכו בארגון בשנת 2017. בן ז"ל, תושב בת ים, נפטר בתחילת השבוע (א') בבית החולים לאחר שנפצע באורח אנוש בתאונת אופנוע ביום שישי האחרון בכביש 90 ממצדה לעין גדי. ביום שני ליוו את בן ז"ל בני משפחתו וחבריו למנוחות בבית העלמין בחולון. בן (אברהם) רומנו ז"ל, בן 25 בלבד במותו, הותיר אחריו הורים, אח ואחות ובת זוג.

בן ז"ל החל להתנדב במד"א לפני כשש שנים והיה מתנדב פעיל ודומיננטי מאוד ושימש כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס. מעבר לפעילותו להצלת חיים במשמרות באמבולנסים שימש בן ז"ל ככונן תגובה מיידית והציל את חייהם של מאות רבות של אנשים במהלך השנים. במהלך מגיפת הקורונה סייע במערך הדגימות במטרה למגר את התפשטות המחלה.

אילן טלר, יו"ר המתנדבים בתחנת ממד"א בחולון, ספד לו: "איבדנו חבר, איש מקצוע ואדם אהוב מאוד. בן ז"ל היה מתנדב פעיל ואקטיבי, מוכשר ונחוש ללמוד ולהציל חיים. היה חברותי וחייכן ומותו הותיר את חבריו לתחנה המומים וכואבים. אנו שולחים חיזוקים ותנחומים גדולים למשפחתו ולבת זוגתו".

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א: "משפחת מד"א משתתף בצער משפחת רומנו על מותו הטרגי של בן ז"ל, מתנדב מוכשר ואהוב בארגון, אשר קיפח את חייו בתאונת דרכים קשה. זוהי אבדה כואבת וקשה לתחנה, למרחב ולארגון כולו. יהי זכרו ברוך".

בן רומנו ז"ל רומנו היה חתום על כרטיס אדי ואיבריו נתרמו למספר רב של אנשים. "כל חייו הוא התנדב וגם במותו הציל חיים בפעם האחרונה", אמר חברו והוסיף "הוא הציל חיים בחייו ובמותו".

יהי זכרו ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר