עו"ד חיים שרון ז"ל, ובני משפחתו בטקס קריאת רחוב על שמו (צילום דוברות העירייה)
עו"ד חיים שרון ז"ל, ובני משפחתו בטקס קריאת רחוב על שמו (צילום דוברות העירייה)

נחנך רחוב על שמו של ראש עיריית חולון לשעבר, עו"ד חיים שרון ז"ל

שרון ז"ל היה עורך דין, איש ביטחון ואיש ציבור, שתרם רבות לחולון ולמדינת ישראל. בתקופת כהונתו החלה בניית של אצטדיון הכדורגל בקריית הספורט וימית 2000, והונחה אבן הפינה לשכונה החדשה קריית אילון

פורסם בתאריך: 16.5.23 09:47

עיריית חולון קראה אתמול רחוב חדש בחלקה המזרחי של שכונת קריית רבין על שמו של ראש העירייה השלישי של חולון, עו"ד חיים שרון ז"ל. בטקס חגיגי שהתקיים במקום בהשתתפות בני משפחת שרון, הוסר הלוט מעל שילוט הרחוב ונגזר הסרט.

חיים שרון (2011-1925) היה עורך דין, איש ביטחון ואיש ציבור, שתרם רבות לחולון ולמדינת ישראל. שרון כיהן כממלא מקומו של ראש העירייה השני של חולון, פנחס אילון ז"ל, ולאחר מותו של אילון בשנת 1987, שימש שרון במשך כשנתיים כראש העירייה. בתקופת כהונתו החלה בנייתם של אצטדיון הכדורגל בקריית הספורט ו"ימית 2000", נבנו בתי ספר ומרכזים קהילתיים חדשים, הונחה אבן הפינה לשכונה החדשה קריית אילון והוקמה מועצת ארגוני המתנדבים.

 

בשנת 1996 העניקה עיריית חולון לשרון את התואר "יקיר העיר חולון" על פועלו ועל הישגיו ולאות הערכה והוקרה על תרומתו לעיר ולמדינה. יצוין, כי בהמשך תקרא עיריית חולון בשכונה זו גם רחוב על שמו של ראש העירייה הרביעי של חולון, עו"ד משה רום ז"ל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר