תמיר צדוק _תערוכה מה קורה גבר במרכז לאמנות דיגיטלית חולון
תמיר צדוק _תערוכה מה קורה גבר במרכז לאמנות דיגיטלית חולון

המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון מציגים תערוכה קבוצתית חדשה: "מה קורה גבר"

פתיחת התערוכה תתקיים ביום שבת, 08.07.23 בשעה 20:00 במרכז לאמנות דיגיטלית, הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 25.6.23 19:07

בשנים האחרונות מתפתחת פרקטיקה של מעגלי גברים – מרחב בו גברים יכולים לחלוק את הדברים שמעסיקים אותם. התערוכה מייצרת מעין מעגל כזה, מקום שעוסק בגבריות על המורכבויות השונות שלה. התבוננות על התערוכה כמעגל גברים מזמין את הצופים להציץ לעולם המורכב של גבריות כיום, הקיימת והמשתנה.

את עבודות האמנות בתערוכה החדשה ניתן לחוות ככתב סתרים, ארגז כלים דרכו אפשר להתחיל להבין מה היא אותה גבריות חדשה וחמקמקה או מה היא רוצה ויכולה להיות. האמנים המציגים בתערוכה הם בטווחי גיל משתנים, מהצעיר אל מי שלא נוכח עוד, ומציגים עבודות מסוף שנות ה-90 ועד לעבודות שנוצרו במיוחד לתערוכה.

אמנים משתתפים : גיא ריכמן, יהונתן רון, זיו בן דב, ליאור שוויל, סורן דהלגרארד, תמיר צדוק, אבנר פינצ'ובר, אורי ליפשיץ, שיבץ כהן, גבי קריכלי

אוצר: מאיר טאטי

פתיחת התערוכה תתקיים ביום שבת, 08.07.23 בשעה 20:00 במרכז לאמנות דיגיטלית, הכניסה חופשית

התערוכה מוצגת בין התאריכים  8/7/2023 – 30/9/2023 במרכז לאמנות דיגיטלית

 

 

אודי אדלמן, מנהל המרכז לאמנות דיגיטלית: 'מה קורה גבר?' היא תערוכה שעוסקת במושג הגברות בימינו בו בזמן שהיא דנה באמנות עצמה ובאופני הפעולה המתקיימים בתוכה, והיא מתחברת לעיסוק המתמשך של המרכז לאמנות דיגיטלית במורכבויות חברתיות-תרבותיות סביבונו ובאופנים בהם הן משתקפות באמנות ומתקיימות בתוכה. זהו פרויקט ששואף לפתוח דיון על גבריות ועל מה שהיא יכולה או עלולה להיות'.

מאיר טאטי, אוצר התערוכה: 'התערוכה התבשלה לאורך השנתיים האחרונות בעקבות שאלות על המקום שלי כגבר, כאמן ואוצר בעולם. מתוך המחשבות הללו סיקרן אותי לדעת האם שאלות על אמנות וגבריות מעסיקות גם אמנים אחרים. התערוכה היא התוצאה של מחקר ודיאלוג מתמשך, וניסיון לייצר מעגל אמנים שפותח צוהר לעולם של גבריות במאה ה 21'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר