צילום: טל קירשנבאום

שינוי שעת פינוי האשפה עושה טוב לתושבי "נווה ארזים"

פיילוט שביצעה העירייה לשינוי שעות פינוי האשפה והגזם ורכבי הטיאוט השפיע לטובה על התנועה בבקרים ועל הכניסות והיציאות לשכונה וממנה

פורסם בתאריך: 7.8.17 15:16

ממצאי מדגם מייצג שערכה עיריית חולון בקרב תושבי נווה ארזים מעלים שביעות רצון ופיחות בעומסי התנועה בבוקר. העירייה תבחן יישום הפיילוט בשכונות נוספות בעיר. על פי ממצאי סקר, שערך האגף לתכנון אסטרטגי ומידע בעירייה, בקרב מדגם מייצג של תושבי שכונת ארזים  עולה כי יש עלייה מובהקת בשביעות הרצון של התושבים (56%) לעומת שביעות הרצון הנמוכה יותר שהיתה לפני הפיילוט (39% מרוצים) לשינוי שעות פינוי האשפה.

כזכור, בעקבות  בקשות התושבים, ביצעה העירייה פיילוט במטרה לבדוק האם שינוי שעות פינוי האשפה והגזם ופעולת רכבי הטיאוט משפיע על זרימת התנועה בשעות הבוקר ומקל על הכניסות והיציאות לשכונה וממנה. במהלך הפיילוט, שנערך בחודש יוני, התחיל פינוי האשפה  ב-08:30  ופינוי הגזם וטיאוט הרחובות החל בשעה 6:00 והופסקו בין השעות 7:30 עד 8:30. בשעות אלו לא נכנסו משאיות לפינוי אשפה וגזם לתוך השכונה.

לדברי התושבים, הנימוק העיקרי לעלייה בשביעות הרצון מהפיילוט הוא פיחות בעומסי הבוקר ובעיכובים. 61% דיווחו על יציאה מהירה תוך דקות בודדות, לעומת 45% לפני עריכת הפיילוט.

ראש העיר, מוטי ששון: "אנו קשובים לתושבים  ולכן השקענו משאבים רבים בעריכת הפיילוט  ובסקר היסודי והמקיף לאחריו על מנת שנוכל לקבל תמונת שטח מדויקת ככל הניתן, אשר תענה על צורכי התושבים. הממצאים מצביעים על הצלחתו של הפיילוט ואנו נבחן את יישום המהלך בשכונות נוספות בעיר ".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר