זירת הרצח בחולון, צילום דוברות זק"א תל אביב
זירת הרצח בחולון, צילום דוברות זק"א תל אביב

פוענח רצח האישה בחולון: הצהרת תובע נגד בנה של הנרצחת

רצח האישה בת ה-57 אירע בדירה ברחוב דה הוז לפני מספר שבועות. המשטרה עצרה את בנה של הנרצחת, תושב חולון בן 27. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 14.1.24 10:09

היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון פענחה אירוע רצח של אישה מחולון מתאריך 24.12.23. ביום רביעי האחרון הוגשה הצהרת תובע. ראשיתה של החקירה בתאריך 24.12.23 עם קבלת דיווח, אודות אירוע אלימות ברחוב דב הוז בחולון, במהלכו גורמי רפואה שהגיעו למקום, קבעו את מותה של אישה בת 57 מחולון.

בהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח, הוטלה החקירה על היל"פ במרחב איילון שהחלו בחקירת האירוע החמור יחד חוקרי תחנת חולון וחוקרי מז"פ של מרחב איילון. איסוף ממצאים ופעולות חקירה מהירות, תוך סריקות נרחבות, הובילו למעצרו של החשוד, בנה של הנרצחת שנמלט מהזירה ונתפס באחד הרחובות בחולון.

החשוד תושב חולון בן 27, נעצר והועבר לחקירה במשרדי יל"פ איילון. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט עד להגשת הצהרת תובע. בכוונת הפרקליטות להגיש כת אישום.

 

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל בערך בשעה אחת אחר חצות. ממד"א נמסר אז: "בשעה 01:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע אלימות, בשדרות דב הוז בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 57 ללא סימני חיים וקבעו את מותה". מאיחוד הצלה נמסר כי אישה אותרה הלילה ללא רוח חיים בשדרות דב הוז בחולון. משה שכטר, יוסף אחיאל אחיה פרייטנה, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "לאחר שצוותי הכיבוי פרצו לדירה היא אותרה ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

מדוברות זק"א תל אביב נמסר: "אישה כבת 57 נרצחה בחולון. מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו בשעת בוקר מוקדמת לזירת רצח בחולון בעקבות דיווח על אישה שנמצאה ללא רוח חיים. קמב״צ זק"א ת"א יחיאל גולדמן הוסיף: "הוזנקתי על ידי מוקד זק"א (1223) לזירה, בסיוע מתנדבים מצוות חולון טיפלנו בכבוד המת, וסייענו לכוחות המז"פ הרבים שפעלו במקום, הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".

כאמור, נגד בנה של הנרצחת הוגשה הצהרת תובע ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר