נתין זר מגיאורגיה נרצח ברחוב הלוחמים בחולון, צילום משטרת ישראל
נתין זר מגיאורגיה נרצח ברחוב הלוחמים בחולון, צילום משטרת ישראל

חשד כי הוא מקיים קשר אינטימי עם בת זוגו: כתב אישום בפרשת הרצח ברחוב הלוחמים

נתין זר מגיאורגיה מואשם ברצח בדקירות סכין בחודש פברואר. לפני כן תקף את בת זוגו ואמר לה כי הוא מתכוון לגרום למותו של המנוח

פורסם בתאריך: 21.3.24 17:10

הפרקליטות הגישה לבית משפט המחוזי ת"א-יפו כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי מגאורגיה, מורמן קמדזה, בגין רצח גיורגי פיראשוילי ז"ל, בן 39 בחולון, ועבירות של תקיפה ואיומים כלפי בת זוגו, על רקע חשד שקיימה קשר אינטימי עם המנוח.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, בנסיבות מחמירות, כלפי בן זוג ואיומים. בהתאם לכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיטל מור מפרקליטות מחוז ת"א, על רקע חשדו של הנאשם בבת זוגו כי היא מקיימת קשר אינטימי עם המנוח, תקף הנאשם את בת זוגו בדירתם, גרם לחבלות בפניה ובצווארה, חנק אותה, איים עליה באמצעות סכין וכן התריע בפניה על כוונתו לגרום למותו של המנוח.

עוד מתואר כי בהמשך יצא הנאשם מהדירה כשהוא מצויד בסכין, קרא למנוח, ולאחר חילופי דברים ביניהם, כאשר הם הולכים בשביל הסמוך לבניין, ובעוד הנאשם צועד מאחורי המנוח, שלף הנאשם את הסכין שהחזיק ברשותו ודקר את המנוח מספר דקירות בפלג גופו העליון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא את המנוח ללא דופק וללא נשימה. המנוח פונה אל בית החולים וולפסון, שם נקבע מותו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי עבירת הרצח שביצע הנאשם, נסיבותיה וחומרתה מלמדים על מסוכנותו הרבה, על קנאה כלפי בת זוגו ואופיו האלים והאובססיבי.

 

מהמשטרה נמסר היום כי היחידה ללוחמה בפשיעה חמורה של מרחב איילון במשטרת מחוז תל אביב היא שפענחה את הרצח שאירע 17.2.24 בחולון. עוד נמסר מהמשטרה כי בתאריך 17.2.24 התקבל דיווח במשטרת ישראל על אירוע דקירה של נתין זר מגיאורגיה, אשר נפטר בהמשך במרכז הרפואי. שוטרי תחנת חולון וחוקרי הזירה של מרחב איילון הגיעו למקום האירוע ברחוב הלוחמים בחולון, אספו ממצאים ותוך ביצוע פעולות חקירה מהירות עצרו חשוד ברצח, נתין זר מגיאורגיה בן 40. סגן מפקד מרחב איילון נצ"מ שלומי בן זימן קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה חמורה (יל"פ) של מרחב איילון. החשוד, תושב חולון, נתין זר מגיאורגיה בן 51, נעצר והועבר לחקירה במשרדי היחידה. עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש והיום הוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח ע"י פרקליטות מחוז ת"א.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר