פארק הלגו בחולון: העובדים לא עומדים בלחץ

כשהילדים וההורים נהנים בפארק הלגו בחולון, העובדים מאחורי בובות הענק סובלים. עובד נזקק לטיפול רפואי לאחר שהתייבש בתוך בובת ענק: "אמרתי שאני נחנק. ענו לי שיש לחץ וילדים מחכים בתור"

פורסם בתאריך: 11.8.17 13:11

משפחות רבות פוקדות מדי יום את מתחם הלגו פארק בהיכל טוטו בחולון ונהנות מהאטרקציות הרבות במקום, כולל בובות הענק. ואולם, ל"השקמה חולון" הגיעו עדויות של האנשים מאחורי הבובות שטוענים כי האחראים עליהם מפעילים לחץ ואינם מקפידים על זמני ההפסקה, דבר שגרם להתמוטטותו של אחד העובדים.

העובדים נזקק לטיפול רפואי לאחר ששהה בתוך בובת ענק במשך זמן רב. "כשקיבלתי את העבודה, טענו בפני כי נקבל הפסקות ארוכות ויינתן לנו זמן להתרעננות", סיפר העובד, "אבל בפועל אנחנו נאלצים לעמוד שעות רבות על הרגליים, בתוך בובת הענק. חם מאוד בפנים והלחץ מצד הלקוחות גדול. השבוע באחד הערבים היו מבקרים רבים במקום. ביקשתי לצאת להפסקה של 20 דקות, כפי שהובטח לי, אבל כחמש דקות לאחר שיצאתי להפסקה, קראו לי לשוב ולהיכנס לתוך הבובה".

העובד ממשיך ומספר כי למרות שהעובדים מתבקשים לשתות הרבה, הוא מיעט לעשות זאת מחשש שהפסקות לשירותים יפגעו בזמן ההפסקות הקצוב של העובדים. "לפני שהתמוטטתי אמרתי שאני נחנק, התשובה שנתנו לי היתה: 'אתה חייב להבין, יש לחץ, הרבה ילדים מחכים'. הסכמתי לסיים את המשמרת, בשעה האחרונה כבר היתה לי סחרחורת וראיתי כפול. אחרי שחזרתי הביתה, הקאתי מספר פעמים והתעלפתי. אמא שלי לקחה אותי למוקד רפואת חירום. גילו שהתייבשתי, כאב לי מאוד הראש. למחרת חזרתי לעבודה. אני חייב את הכסף".

פארק הלגו הושק לפני פחות משלושה שבועות בהיכל טוטו שבמתחם "לה פארק" – פארק פרס, בהשקעה של חמישה מיליון שקל. מאז שנפתח, מבקרים רבים פוקדים אותו, בפרט בימי החופש הגדול. מי שנאלצים להתמודד עם הלחץ הגדול הם העובדים. כך מספר עובד אחר במתחם ל"השקמה-חולון": "זו הזדמנות להרוויח כסף קל אבל רוב העובדים שהגיעו לעבוד בפארק לא מסוגלים להתמודד עם בובותהענק ועם ההפסקות שהולכות ומתקצרות בכל משמרת. המקום לא עומד בלחץ המבקרים ומי שמשלם את המחיר זה  אנחנו".

מהנהלת המקום נמסר כי "הופתענו לשמוע על המקרה המצער. העובד לא סיפר למנהליו על מה שעבר. האחראים על העובדים מקפידים להזכיר את חשיבות השתייה המרובה וההפסקות מתקיימות כסדרן. עם זאת, יש לציין כי אנחנו מתמודדים עם בעיות משמעת רבות מצד העובדים הזמניים, כיוון שמדובר בעובדים לפי פרויקט ויש מקרים רבים של היעדרויות, עובדים שנעלמים לפרקי זמן ארוכים ומתגלים משחקים בטלפון מאחורי המתחם או מאזינים למוזיקה באוזניות למרות האיסור על פי החוזה. על כן אנחנו מעריכים כי טבעי שהאחראים נתפסים כקשוחים יותר בעיני העובדים. אנחנו מזמינים את הקוראים לבוא ולהיווכח בעצמם מהמקום המדהים שהקמנו בחולון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה קשור המקום המדהים לזמני ההפסקות שלא נותנים לעובדים? דביל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא להגיע לשם.
    כל הזמן יש עליהם כתבות רעות ביחס שלהם לעובדים.

    גם ההתממות הזאת שהם לא שמעו עד עכשיו על העובד הזה- תבדקו לכל הרוחות, אבל למה לבדוק? זה עוד עובד בסה"כ.

    אני קורא להחרים אותם ולתת להם להבין שאין שום דבר חינוכי בהתעללות בעובדים שלהם.
    בעוד 15, עשר שני הילדים שלנו יחוו תנאים כאלה אם לא נעצור את זה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר