קוגל. הביוב עולה על גדותיו

בעקבות השיפוצים ב"יד לבנים": הסירחון הבריח תושבים מבתיהם

תושבים באזור יד לבנים נאלצים להתפנות מבתיהם. המפגע נגרם עקב רשלנות של פועלי בניין ששפכו טיט ולבנים למערכת הביוב וגרמו להריסתה. צפו בסרטון:

פורסם בתאריך: 15.8.17 15:05

תאגיד "מי שיקמה" נאלץ לפנות אתמול (שני) עשרות קילוגרמים של חול מעורבב עם טיט מקו הביוב שבחזית בניין יד לבנים ברחוב קוגל. זאת, לאחר שהצפות בלתי פוסקות של מי ביוב בכביש וגרמו לצחנה נוראית ולמפגע תברואתי.

צפו כיצד עובד "מי השיקמה" מורד למערכת הביוב בקוגל כדי לפנות חומרי בניין:

 

 

תושבי האזור סובלים מהריח החריף של מי הביוב. לדברי יעקב בן אלול, המתגורר בסמוך למקום: "המכוניות סוחפות איתן את מי הביוב כך שכל השכונה מצחינה. התבצעו עבודות של 'מי שיקמה' באזור, אך עם זאת לא ניקו את הכביש בינתיים. הלילה אנחנו נישן אצל חברים בראשון לציון כי הריח הוא בלתי נסבל".

הסיבה למפגע נעוצה, ככל הנראה, ברשלנות של הקבלן המבצע, רם אדרת. על פי הערכות "מי שיקמה"', עובדי הבניין הזרימו אבנים, חול וטיט למערכת הביוב. מ"מי השיקמה" נמסר: "אנחנו מטפלים בבעיה. מדובר בפגיעה רשלנית של הקבלן המשפץ את יד לבנים. בעקבות שפיכה של אבנים משתלבות, טיט וחול לקו הביוב, נגרם שבר לקו. אנחנו עובדים ברגע זה על החלפת הקו ושטיפתו. כדי להוציא את האבנים המשתלבות, היינו צריכים להכניס פועל למערכת הביוב ולהוציא לבנה לבנה."

ממשרדי "רם אדרת" נמסר בתגובה כי "העניין נמצא בבדיקה. אם אחד העובדים פגע בזדון בתשתיות העיר, הוא פעל על דעת עצמו. במידה שיימצא אשם במחדל, הדין ימוצה איתו עד תום".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר