משמאל, עינב בכר מסולקת מהישיבה

צפו: עובדי התרבות פוצצו את ישיבת המועצה הדחופה

מהומה בישיבת המועצה. צפו בווידיאו כיצד עינב בכר, נציגת העובדים, מסולקת מאולם הישיבות: "קיבלנו איומים מבכירים בעירייה לא להגיע להפגין, אבל אנחנו לא מתכוונים להתקפל"

פורסם בתאריך: 17.8.17 10:21

אתמול (רביעי) נערכה ישיבת מועצה דחופה בזמן הפגרה של מועצת העיר חולון, כדי לדון בעיקר בתנאי העסקתם של עובדי התרבות בעיר. מחוץ לאולם הישיבות הפגינו עובדי החברה לתיאטרון ובידור, שמחו על הסחבת במשא ומתן איתם. במהלך הישיבה הסוערת הטיחו נציגי ועד עובדי התרבות האשמות קשות בחברי המועצה והאשימו גורמים בכירים בעירייה כי איימו על עובדים שלא יגיעו להפגנה.

עינב בכר, נציגת ועד עובדי התרבות, יצאה נסערת בתום הישיבה ומסרה ל"השקמה-חולון": "אני עדיין רועדת מכעס. יצאנו עכשיו, ועד עובדי תרבות חולון, מישיבת המועצה שבה העלינו את הבקשה לזרז את המשא ומתן עם ההנהלה ולהפסיק את פעולות ההתשה נגד העובדים. הגענו לשם, חברות הוועד ויושבת הראש, כדי להגיד בדיוק מה אנחנו דורשות ולמה, אבל לפני שאפילו התחלנו לדבר, חברי המועצה פשוט החליטו להצביע ודחו את ההצעה שלנו. כל החברים ממפלגת העבודה וכל החברים מש"ס, שתי המפלגות הגדולות, הצביעו להפיל את הבקשה. אין דרך אחרת לתאר זאת: מוטי ששון, ראש העיר, פשוט החליט למסמס אותנו. אנחנו, חברות הוועד, באנו כדי להשמיע את קולנו, אבל החליטו להשתיק אותנו".

לדברי בכר, כאשר לבנת פולק, יו"ר הוועד, קמה לשאת דברים, "ראש העיר מוטי ששון צעק באגרסיביות וניסה לסתום לה את הפה. אני לא הייתי אמורה לדבר, רק לצלם, אבל ברגע שזה קרה, לא יכולתי לשתוק, אז דיברתי ישירות אל ראש העיר ואמרתי לו שהאחריות היא שלו, כנבחר ציבור וכיו"ר דירקטוריון החברה העירונית שבה אנו עובדים.

"דיברתי אל חברי מפלגת העבודה, שבראשה עומד ששון, שלא העיפו לעברנו מבט, שאלי אותם מדוע כחברי מפלגה סוציאליסטית שפועלת למען עובדים, הקול שלהם לא נשמע עבורנו, העובדים? פניתי גם אל חברי מפלגת ש"ס ושאלתי אותם איפה הם בהגנה על ה'שקופים', הרי אנחנו 'השקופים' שמקבלים שכר מינימום ולא מקבלים תשובות מאף אחד, אנחנו האנשים שעל הגב שלהם עשיתם את כל קמפיין הבחירות, ועכשיו כשיש לכם את הכיסא, שכחתם מאיתנו. הם היו בשוק. חשבו שבאו להיות חותמת גומי להחלטה של ראש העיר. גם חברות ועד אחרות שקמו ואמרו את שעל ליבן זכו להתעלמות גורפת והוצאו מהאולם. ברור שהעיפו אותי מהישיבה", אמרה בכר, "אבל אנחנו ממש לא מתכוונים להתקפל".

מהומה בישיבת המועצה. צפו כיצד עינב בכר, מוועד עובדי התרבות, מסולקת מאולם הישיבות:

 

 

ירדו מסדר היום: גני טרום חובה, מכרז לקבלן אשפה חדש, מחלקה לילדים במינהל החינוך

בישיבה דנו גם על הצעתו של חבר המועצה שי קינן בנושא המחסור בגני טרום חובה לגילאי 3 בעיר, על הצורך בבניית גנים נוספים ועל בעיית השיבוצים. ראש העיר אמר בעניין זה כי המצוקה ידועה וציין כי נעשה ניסיון להדביק את הפער עוד השנה וכי עד כה נבנו במהלך השנתיים האחרונות יותר מ-100 גנים בעיר, בנוסף לשיפוצי הגנים.

חברת המועצה נועה צפלינסקי העלתה את נושא המכרז לקבלן האשפה החדש והביעה את חששה לאי סדרים במכרז. יונת דיין, היועצת המשפטית, השיבה בעניין זה, כי המכרז נעשה על פי חוק וכי כל ההליך היה תקין לחלוטין.

עוד נדונה בישיבה הצעתו של חבר המועצה מורן ישראל בנושא הקמת מחלקה לילדים במינהל החינוך ומתן מענה בלתי פורמלי לילדי החינוך בגילאי היסודי. ראש העיר השיב לו שיש עשרות פעולות ופעילויות למען ילדי העיר ואין צורך בהקמת מחלקה נוספת.

כל ההצעות ירדו מסדר היום בשל רוב חברי הקואליציה ונחיתות חברי האופוזיציה.

 

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר