אין ברירה, חונים על המדרכה

חזרה מהמילואים וגילתה דו"חות חניה בסך 1,000 שקל

העירייה התירה לחנות שלא כחוק בזמן השיפוצים בכיכר השבעה, אך לא טרחה להודיע שהתנועה הוסדרה וקנסה תושב האזור פעמיים

פורסם בתאריך: 17.8.17 20:18

לפני כחודשיים ביצעה עיריית חולון שיפוצים נרחבים בכיכר השבעה בעיר, שיפוצים שגרמו לבעיית חניה חמורה. בתקופה זו העירייה לא רשמה דו"חות חניה באזור והתירה לתושבי האזור לחנות שלא כחוק. ואכן, מחוסר ברירה תושבי השכונה נאלצו לחנות גם על מדרכות. לכן, מה רבה היתה תדהמתה של תושבת חולון כאשר גילתה כי קיבלה דו"ח חניה בסך 500 שקל לאחר שחנתה על המדרכה בתקופת השיפוצים.

"ביום חמישי, 23 ביוני, חניתי שלא כחוק על המדרכה ברחוב ז'בוטינסקי 31 בחולון. בתקופה זו שירתי במילואים בדרום הרחוק וחזרתי הביתה רק בסופי שבוע. כשחניתי על המדרכה באותו יום חמישי, עשיתי זאת מחוסר ברירה, לא היה שום שילוט המעיד על כך כי הסדרי התנועה חזרו לסדרם. בשישי בבוקר מצאתי דו"ח על סך 500 שקל ובבירור עם הפיקוח לגבי הגשת ערר, התברר לי כי קיבלתי דו"ח נוסף, גם הוא על סך 500 שקל. הכביש נפתח ביום רביעי, כך שלמעשה לא ידעתי שהתנועה הוסדרה, וכאמור לא ניתנה שום הודעה שמעידה על כך".

עוד היא מספר כי כתוצאה מהסדרי התנועה והשיפוצים, נסע בדרך חלופית על מנת להגיע הביתה ונוכח לדעת שהדרך נפתחה רק בשישי בצהריים, לאחר שקיבל את הדו"ח. העירייה, אומרת התושבת המתוסכלת, ידעה להודיע לתושבים חודשים קודם על השינויים הקרבים, אך בכל הקשור להסדרת ומניעת קבלת דו"חות, היא כשלה, שכן לא טרחה ליידע את התושבים המתגוררים באזור על השינוי.

התושבים נאלצו לחנות על מדרכות ונראה כי פקחי העירייה הזדרזו לרשום דו"חות מבלי ליידע כי תמה תקופת השיפוצים והחניה הבלתי חוקית. "ברור לי שחניתי שלא כחוק", אומרת התושבת, "אך הסיבה לכך אינה עבריינות, ובטח שעונשה אינו 1,000 שקל. בתגובה לערר שהגשתי, העירייה לא הסכימה להפחית את הסכום וביקשה שאשלם את מלואו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר