ימית 2000

תיק ימית 2000: תעלומת נעלי האצבע והכפכפים האבודים

הגעתם לנפוש בפארק ימית 2000? כנסו למים עם הנעליים, אחרת רוב הסיכויים שלא תמצאו אותן לעולם

פורסם בתאריך: 20.8.17 13:30

מי גונב את נעלי האצבע והכפכפים של המבקרים בפארק "ימית 2000"? מתברר שמדובר בתופעה יומיומית והתלונות על הגניבות בבריכה העירונית הולכות ומתרבות. שמשון חן, מנכ"ל החברה העירונית, אינו מכחיש וטוען שמדובר בתופעה ארצית.

אופי התלונות דומה: "גנבו לי את הכפכפים", או "הנחתי אותם ליד סוכת המציל והם נעלמו". פעמים רבות מדובר בכפכפים של מותגים יקרים ובכל מקרה, אף פעם לא נעים לגלות שמישהו שדד לך את הנעליים. במקרים מסוימים, האורחים שמהם נגנבו כפכפים חוזרים הביתה עם כפכפים שמצאו ונלקחו, מן הסתם, ממבקרים אחרים, ובמקרים אחרים, הם פשוט חוזרים הביתה יחפים.

הילה אבוחצרה, בת 29 מכרמיאל, מספרת: "הגענו חבורה של חמש בנות לימית 2000. אף אחת מאיתנו לא חזרה עם הכפכפים שאיתה היא הגיעה בבוקר. לי ולחברה שלי גנבו את הכפכפים ממש מתחת לכסאות שלנו, שתיים אחרות איבדו את הכפכפים שלהן בכניסה לבריכה, שתיים איבדו אותן במקלחות. יצא לנו לבלות גם ב'מימדיון' ופארק המים בשפיים. קרה מקרה שחברה אחת איבדה את הכפכפים, אבל הפעם נעלמו לכולנו. שתי חברות שלי ואני מצאנו כפכפים אחרים ועוד שתיים חזרו הביתה יחפות".

תושבת בת ים, בת 41, מתארת כיצד נגנבו הכפכפים של כל ארבעת ילדיה: "יש לי ארבעה ילדים. כשחזרנו הביתה, שמתי לב שכל הילדים שלי חזרו עם כפכפים אחרים".

מבקר אחר בבריכה, תושב ירושלים, בן 36, החליט לעשות ניסוי לאחר שבביקורו האחרון ב"ימית 2000" אבדו לאשתו ולבנו הכפכפים: "יש לי בארנק צ'יפ עם איתורן קטן שמתחבר באפליקציה. משתמשים בזה בדרך כלל עם חיות מחמד למקרה שהן הולכות לאיבוד או עבור חפצים יקרי ערך כמו לפטופ או ארנק. חיברתי את הצי'פ לכפכפים שלי והנחתי אותם ליד הבריכה. בזמן שהילדים התגלשו ונהנו,  זה היה הכיף שלי באותו יום – לבדוק לאן נעלמים הכפכפים. בשעתיים הבאות תפסתי שלושה גנבים ואמרתי להם: 'זה הכפכף שלי, יש לי עליו מחזיק מפתחות'. כולם התנצלו, אמרו שזה בטעות, אבל את הכפכף הימני שלי איבדתי כתוצאה מ'המשחק' הזה".

שמשון חן, מנכ"ל החברה העירונית בעיר, מסביר: "זו ממש לא בעיה עירונית, התופעה הזו היא נחלת כל הפארקים בארץ וזה מתחיל ונגמר בחינוך. אנחנו מנסים למגר את התופעה על ידי שילוט שמזהיר מפני גניבות ואפילו הצבנו שומר, אבל זה לא עוזר. יש אנשים שמוכנים לקחת נעליים מטונפות של אחרים ולהיכנס אליהן. זה באמת משהו שאנחנו לא יכולים למנוע. לפעמים אנחנו נותנים לאנשים כפכפים אחרים כדי שיוכלו לחזור הביתה עם נעליים".

 

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר