תחבורה ציבורית בחולון

מחכים לאוטובוס? הקווים הגרועים בחולון: 189, 289

מאחרים קבוע, מדלגים על תחנות ולא מגיעים כלל. ארגון "15 דקות" מציג: הקווים הגרועים בחולון

פורסם בתאריך: 23.8.17 14:38

ארגון "15 דקות" ביצע סקר רבעוני ובדק את תלונות הנוסעים בקווי האוטובוס בחולון. דו"ח הארגון, שפועל לקיצור זמני הנסיעה בתחבורה הציבורית ולשיפור והוספת שירות בתחבורה הציבורית, מציב בעשיריה הראשונה של הקווים הגרועים, האיטיים ונותני שירות רע של תחבורה ציבורית בחולון את קו 189 וקו 289, אך אלה הם לא הקווים היחידים הטעונים שיפור.

רוב התלונות מצביעות על איחורים בזמני הגעות האוטובוסים, דילוג על תחנות או שהאוטובוס כלל לא מגיע. לשירות הרע שנותנים קו 189 ולקו 289 הפעילים בחולון, מצטרפים הקווים: 71, 89, 95, 129, 144, 145, 156 וקו מספר 172.

מנכ"ל "15 דקות", גיל יעקב, מסביר: "הדוחות של '15 דקות' הם הנתונים היחידים כיום המציגים את המגמות בתלונות הנוסעים בתחבורה הציבורית בישראל. לצערנו, משרד התחבורה לא מפרסם את נתוני התלונות המגיעות אליו, הטיפול שלו בתלונות איטי ומיושן ואורך למעלה מחצי שנה. אנו חושפים את נתוני התלונות מדי רבעון וקוראים למפעילים להשתפר, למשרד התחבורה להפסיק להסתיר את נתוני תלונות הנוסעים, ולנוסעים אנו קוראים להמשיך ולהתלונן באמצעות האפליקציה שלנו".

מדגם מקרי בתחנות האוטובוס ברחוב סוקולוב אכן מצביע על התמרמרות נוסעים. דני, תושב חולון, מספר שהחליט לזנוח את הרכב הפרטי עקב ההוצאות הגבוהות ועבר לתחבורה ציבורית, אך לצערו הדבר עלול לעלות לו במשרתו: "אני עובד ברמת החייל ונוסע מדי בוקר בקו 89. אין יום שהאוטובוס לא מאחר וכל יום הופך לסיוט כיוון שאני מאחר לעבודה". גם אורלי, שנוסעת בקו 71 לרחוב המסגר מדי יום, מאחרת כרונית לעבודה. "מעבר לאיחורים", היא אומרת, "יש את נושא הצפיפות. במקום להגדיל את תדירות האוטובוסים, דוחסים אותנו בקופסת סרדינים".

מחברת האוטובוסים "דן" נמסר בתגובה: "לגבי שני הקווים המדוברים 189, 289, אנחנו בודקים את עצמנו פעם אחרי פעם. שמנו לנו כמטרה, למרות הקשיים האובייקטיביים, להשתדל גם במציאות המורכבת הזו, לתת את השירות הטוב ביותר. גם לגבי הקווים, 71 ו-89, אנו בודקים ונמשיך לבדוק את הבעיות, לשדרג, לשפר תדירויות ולמזער ככל שניתן את הקשיים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר