צילום: ניר שמול

משרד הרישוי אחרי השיפוצים: עיצוב יפה – שירות גרוע

למרות השיפוצים במשרד הרישוי בחולון, התורים ארוכים ומתישים והפקידים כמעט קורסים. האם הנפקת הרישיונות בסניף הדואר המקומי תקל בעומס הרב?

פורסם בתאריך: 27.8.17 17:20

משרד הרישוי בחולון אמנם עבר שיפוצים, אך התלונות בנוגע לאיכות השירות נמשכות: בחודש מרץ האחרון נסגר משרד הרישוי בעיר לשלושה חודשים לצורך שיפוצים בעלות של 3.5 מיליון שקל. זאת לאחר שהמקום הושבת לארבעה חודשים כבר בשנת 2015 בשל תקלה במערכת המיזוג.

עם תחילת השיפוצים הודיעו ממשרד התחבורה כי "התנאים השוררים כעת במשרד הרישוי המרכזי והעמוס הם קשים והשיפוצים שיתבצעו בו נועדו לשפר את השירות לציבור". השיפוצים אכן התקיימו, אך לטענת תושבים רבים השירות לא שופר כלל וכלל. "הגעתי למשרד הרישוי לחידוש רשיון למונית שבה אני נוהג", מספר תושב חולון, "וחשכו עיני. יותר מ-150 אנשים יושבים וממתינים לתור שלהם. אחרי המתנה של חצי שעה רציתי לברר למה הכל תקוע ואיך זה שבחצי שעה התקבלו רק בודדים. התקרבתי לעמדות הקבלה וגילייתי שרק עמדה אחת מאוישת. בחורה אחת אחראית על כל העומדים בתור. פקידה אחת לא הרגישה טוב. השנייה רבה עם לקוח ולכן היא נסערת, שתיים יצאו להפסקה (כי הן עובדות ברצף כבר שעתיים וחצי), ועוד שתי פקידות לא הגיעו לעבודה".

"מקציבים לנו שתי דקות ללקוח"

ההשקעה בעיצוב ובצבע היא, כלל הנראה, התשובה הבלתי מספקת של משרד התחבורה לבעיית תנאי העבודה. העומדים בתור הם רבים לעומת העמדות הריקות, ולדברי העובדים, תנאי העסקה טובים יותר היו יכולים לפתור את המחסור בכוח אם ואת תחלופת העובדים הגבוהה במקום.

הסבר על הסיבות לעיכובים מעברו השני של הדלפק אפשר אולי לקבל מפקידה לשעבר במשרד הרישוי: "הגעתי בעקבות מודעת דרושים שבה נכתב שזו משרה נוחה לאמהות, אך בפועל לא הייתי יכולה להתעכב או לאחר עשר דקות בבוקר או לצאת מוקדם כאשר התקשרו מהגן של הילד ואמרו שיש לו חום. הקציבו לנו שתי דקות ללקוח ובמקרים שחרגנו מהזמן הזה, המנהלת היתה מתרגזת. יש תחלופה גבוהה מאוד של עובדות בדלפקים, כי כל מי שקרסה ולא הצליחה לעמוד בנטל עזבה את המקום והכשרה של עובדות חדשות לוקחת זמן רב. לפני השיפוצים במרץ האחרון, גם אני התפטרתי. אני בקשר עם בנות שעדיין עובדות במשרד הרישוי והמצב לא השתפר".

ממשרד הרישוי מפנים את הממתינים בתור הארוך למשרד הדואר ברחוב ההסתדרות: "החל מיום ראשון שעבר (20 באוגוסט) ניתן להנפיק רשיונות רכב גם בסניף דואר ישראל ברחוב ההסתדרות 36. סניף חולון נבחר לפיילוט של 14 סניפים ברחבי הארץ במסגרת שיתוף פעולה בין דואר ישראל ומשרד התחבורה. לא חייבים להגיע אל משרד הרישוי ולהמתין שעות בתור, משרדי הדואר פתוחים יותר שעות לאורך היום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר