על אף האיומים: עובדי התרבות הפגינו ברחבת המדיטק

ראש עיריית חולון ביטל ברגע האחרון וללא התראה מוקדמת את פגישת המשא ומתן עם עובדי התרבות בעיר, שמוחים: "זה לא יעבור בשתיקה"

פורסם בתאריך: 30.8.17 11:09

לפני כשבועיים, איימו בכירים מהעירייה ומהנהלת החברה לפיתוח תיאטרון ומוזיקה, אמנות ומחול על חברי ועד העובדים ואסרו עליהם להגיע לישיבת המועצה שעסקה בעניין המשבר בתנאי ההעסקה של 450 עובדי החברה. לחברי הוועד נמסר, כי אם יגיעו לישיבה, המשא ומתן עימם יבוטל. עובדי החברה החליטו לא להיכנע לאיומים ולהגיע בכל זאת. במקום התקיימה גם הפגנה של העובדים. לאחר שיו"ר הוועד, לבנת פולק, אמרה במעמד הישיבה ובנוכחות חברי מועצת העיר, כי העובדים קיבלו איומים שלא להגיע, מיהר ראש העיר להכחיש וסילק את חברות הוועד מהאולם.

אתמול כאמור, בהתראה של פחות מ-24 שעות, קיבלו חברי הוועד הודעה כי פגישות מו"מ שיועדו אכן מבוטלות, וזאת כעונש על ההשתתפות בישיבת המועצה. היום (רביעי) נערך בחולון כנס חינוך ארצי בהשתתפות אנשי תקשורת ופוליטיקאים. האירוע מופעל על ידי חברה חיצונית ועל כן עובדי המדיטק בלאו הכי לא מגיעים היום לעבודה.

מהוועד נמסר: "אנו רואים בהתנהלות של חברי הנהלת החברה ובראשה יו"ר הדירקטוריון, מר מוטי ששון, התנהלות בריונית, מזלזלת ואלימה, שמבזה את תפקידם ואת האחריות המוטלת על כתפם. קודם קיבלנו איומים שלא להגיע לישיבה שהתקיימה בענייננו, לאחר מכן הכחיש ראש העיר שקיבלנו כאלה איומים, ואז מימש את האיום שאותו הכחיש רק שבועיים לפני כן. האם זו התנהגות רצינית ומכבדת של ראש עיר כלפי העובדים שלו? זו לא פעם ראשונה שההנהלה מבטלת פגישות ברגע האחרון על מנת להתיש ולדכא אותנו. מעכשיו זה לא יעבור בשתיקה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר