סופרשוק "יוחננוף" בצומת חולון. קניו בדרך הביתה

גם רשת יוחננוף מגיעה לחולון: צפו בסרטון

התחרות על ליבו של הצרכן החולוני נמשכת: רשת המרכולים יוחננוף משלימה בימים אלה את ההכנות לקראת פתיחת הסניף החדש שלה בצומת חולון

פורסם בתאריך: 7.9.17 12:49

התחרות על הצרכן החולוני נמשכת: רשת יוחננוף, רשת מרכולים בישראל, משלימה בימים אלה את ההכנות לקראת פתיחת הסניף החדש שלה בצומת חולון. אם עד לא מכבר היו רק שתי רשתות שיווק בחולון, "חצי חינם" ורשת שופרסל, כיום קיימות בנוסף רשת שוק העיר, סופר עמנואל ורשת רמי לוי, שנכנסה לאחרונה לעיר, וכעת גם רשת יוחננוף.

סניף הרשת החדש בצומת חולון, שנבנה על ידי חברת קרסו נדל"ן, ישתרע על שטח של 4,000 מ"ר ועוד 1,000 מ"ר מחסן לוגיסטי. לסניף חניה גדולה ומיקומו ליד תחנת הרכבת מהווה יתרון נוסף.

סניף יוחננוף. 4,000 מ"ר בצומת חולון

הרשת נמצאת בבעלות פרטית של משפחת יוחננוף (מרדכי וארבעת ילדיו) ונושאת את השם הרשמי "מ. יוחננוף ובניו (1988) בע"מ". לרשת, שהוקמה ב-1992ברחובות והתרחבה בהמשך לקריית עקרון ולאשדוד, יותר מעשרים סניפים בפריסה ארצית, כולל סניף גדול במודיעין, שנפתח בינואר 2016. באוגוסט 2012 מכרה רשת מגה קמעונאות לרשת יוחננוף שלושה סניפים תמורת עשרה מיליון שקל ובדצמבר 2015 מכרה רשת מגה קמעונאות תשעה מסניפי You לרשת יוחננוף תמורת 60 מיליון שקל. עם זאת, מדיניות הבעלים היא לא להתרחב כמו שאר הרשתות אלא להתנהל בסגנון "סופרשוק" מקומי עם תמהיל מוצרים רחב וזול ועלויות תפעול נמוכות, מה שעוזר לצמיחתה מדי שנה.

עם כניסתה של רשת יוחננוף לחולון, ובהמשך לפתיחת הסניף של רמי לוי לאחרונה, התחרות על ליבו של הצרכן החולוני גדלה ונראה כי לקרא החגים יזכו תושבי חולון להוזלות משמעותיות ולמבצעים.

צאו לביקור בשטח סניף רשת יוחננוף, ההולך ומוקם לצד תחנת הרכבת:

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר