חוף בת ים. הגולשים שמעו את הצעקות צילום: יהודית גרעין
חוף בת ים. הגולשים שמעו את הצעקות. צילום: יהודית גרעין

צפו ותשפטו: תיעוד מעורר מחלוקת סביב התנהגות המציל

מתנדב איחוד הצלה התלונן על מציל בחוף. מנגד מסבירים בעירייה: פעל כדי להגן על חיי המתרחצים

פורסם בתאריך: 7.9.17 21:52

קובי אבסטודי, מתנדב איחוד הצלה, טוען כי ראה מציל חותר על חסקה מול חוף טובגו שבבת ים, באופן שמסכן את השוחים בים. לטענתו, כאשר ביקש מהמציל הבכיר בחוף שיבקש ממנו להפסיק, הוא ופקח עיריית בת ים התעלמו מבקשותיו. ואולם, מנגד טוענים בעיריית בת ים כי המציל פעל באופן בנועד להגן על חיי המתרחצים.

במהלך השבוע, בשעות אחר הצהריים, אבסטודי טען כי ראה מציל ים חותר על חסקה בחוף טובגו באופן שסיכן את המתרחצים במקום. לטענת אבסטודי כאשר הפנה את תשומת ליבו של המציל האחראי בחוף, הוא התעלם ממנו, אבל אבסטודי לא ויתר ופנה גם לפקח של עיריית בת ים. לטענת המתלונן הפקח לא רק שהתעלם ממנו אלא איים שיתקשר למשטרה בטענה כי האזרח אבסטודי מפריע לו בעבודתו.

כך תועד המציל על ידי המתלונן:

 

"אמרתי למציל האחראי בסוכה, שהדבר מסכן חיי אדם וגם לפקח מעיריית בת ים. בתגובה, הפקח איים עליי וגם צילם אותי כדי להראות כביכול שאני מפריע לו בעבודה. הוא גם איים עלי שיתלונן עלי במשטרה". לטענת אבסודי, המתרחצים בים היו עלולים להיפגע אם היו חוטפים מכה מהחסקה או מהמשוט של המצילה. המציל האחראי לא הסכים למסור תגובה.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה כי "תפקידם של המצילים הוא שמירה על חיי אדם וכך נהג המציל המוזכר בכתבתכם. הגולשים גלשו בשטח הרחצה המוכרז שבו חל איסור על גלישה. לאור זאת הגיע המציל על גבי החסקה בדרישה להרחיקם משטח הרחצה המוכרז ולמנוע בכך פגיעה בחיי אדם".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר