סיני ז"ל וילדיה. "תמיד היתה לצידנו"

בתה של אילנה סיני ז"ל: "אמא, מי ילווה אותי עכשיו לחופה?"

ילדיה של תושבת חולון שנפטרה בעקבות אירוע מוחי בטיול ברומניה, מתקשים לעכל את הבשורה המרה: "אהובה שלנו, איך נפרדים מאמא שהיתה כל עולמנו?"

פורסם בתאריך: 10.9.17 14:08

ביום שישי האחרון נפטרה מאירוע מוחי אילנה סיני, בת 48, אם חד הורית לשלושה ילדים לאחר שעברה אירוע מוחי בעת נופש ברומניה. עוד באותו יום משפחתה של סיני ביקשה לתרום את איבריה וזאת בכדי להציל חיים. בעוד כשעה (14:30) תצא הלווייתה של סיני בבית העלמין ירקון.

שלושת הילדים, נעמה בת 27, מור בת 24 ואוראל בן 15, מתקשים לעכל את המוות הפתאומי ושולחים לעבר אמם את מילות הפרידה: "אמא יקרה שלנו, אהובה שלנו, איך נפרדים מאישה שהיתה כל עולמנו?".

סיני. "נתת לנו את כל כולך"

בשבוע שעבר, בהיותה בחופשה ברומניה, קיבלה סיני אירוע מוחי והיתה חייבת באשפוז דחוף בישראל. אלא שלמרבה הצער, בעקבות תקלה, היא שכחה לרכוש ביטוח רפואי. בזמן שהותה בבית החולים בבוקרשט, החל בישראל מרוץ במטרה להטיסה לישראל ולאחר מאמצים רבים אושפזה ביום רביעי האחרון בבית החולים שיבא תל השומר כשהיא מחוסרת הכרה, אך כאמור נפטרה ביום שישי האחרון.

בדברי הפרידה של בתה מור, שמתחתנת עוד כשלושה חודשים ותיאלץ להסתפק רק בזכרונות האחרונים מאמה, אמרה: "אמא, איך אפשר לעכל את זה שלא תהיי בחתונתי? אני בטוחה שזה לא יהיה אותו דבר בלעדייך, ממי אבקש שילווה אותי לחופה? איך אנשא בלעדייך? את בעצמך תכננת לי הכל, החינה, התלבושות, המאכלים וכל הריצות לחתונה, אבל אני עדיין בטוחה שתלווי אותי בכל צעד, תהיי גאה ונרגשת ברגע המאושר בחיי".

בכאב גדול מבטיחה מור לאמא: "אמא נדאג להמשיך בדרכך, לטפל ולטפח את אוראל האח הקטן שלנו, היהלום שלך, בדיוק כמו שרצית, בדרך הטובה ביותר. כל מי שהכיר אותך אהב אותך, את פשוט מודל לחיקוי, אשת חיל. יהי זכרך ברוך. נשמתך צרורה בצרור החיים".

שלושת האחים מתקשים לעכל את המציאות המרה שנחתה בחייהם ושולחים לעבר אימם את מילות הפרידה: "אמא יקרה שלנו, אהובה שלנו, איך נפרדים מאישה שהיתה כל עולמנו? שהכילה כל רגע בחיינו, שתמיד עמדה שם לצידנו, תמיד העניקה לנו את כל כולה בכל רגע, בכל שעה. אין מילים בפינו לתאר את העצב שמציף את גופינו ומחלחל אל נשמתנו. תמיד תישארי בליבנו, אוהבים וכואבים, ילדייך וקרובייך".

הלווייתה של אילנה סיני תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין ירקון (שער החסד) בשעה 14:30. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברח' בוסתנאי 6 חולון.  יהי זכרה ברוך.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר