החתול שנחנק למוות בקריית שרת. מי ראה?

זוועה בחולון: נמצאו ראש חתול כרות וחתול שנחנק בזדון למוות

פעילים למען בעלי החיים מבקשים את עזרת הציבור בתפיסת האחראים למקרי ההתעללות

פורסם בתאריך: 11.9.17 13:59

שני מקרים מזעזעים של התעללות בבעלי חיים אירעו בשבוע האחרון בחולון. אמש (ראשון) בשעת ערב נמצא חתול מת בגינת יום הכיפורים בקריית שרת לאחר שנקשר מצווארו וכתוצאה מכך נשברה לו המפרקת. לדברי תושבת חולון שמצאה את החתול, "חשבתי בהתחלה שאולי קשרו חתול מת מהצוואר כדי להפחיד ילדים, אבל צואה מתחת לזנב העידה כי מותו נגרם כתוצאה מחנק". לדברי התושבת, היא לא ניגשה למשטרה להתלונן "כי אני לא רוצה להיות מעורבת. התמונות האלו ירדפו אותי בסיוטים הרבה זמן, אני פוחדת לדון בזה שוב ושוב עם חוקרים".

המקרה המזעזע האחרון מצטרף לאירוע מחריד נוסף שבו נמצא ראש כרות של חתול בחניון בניין מגורים בשכונת אגרובנק. לא ברור האם יש קשר בין המקרים.

לדברי שנהב בן דיין, פעילה למען זכויות בעלי החיים, ללא תלונה במשטרה, לא יהיה ניתן לעשות דבר בנושא. בנוסף לכך, בשני  המוקדים שבהם נמצאו החתולים המתים, אין מצלמות אבטחה ועל כן יהיה קשר למצוא את המתעללים.

בחולון ובערים אחרות בישראל פועל "מיזם 100" – מודל אזרחי חדש בישראל ליצירת גשר בין הציבור למשטרה למען בעל חיים, בשת"פ עם המשטרה. מהמיזם נמסר: "ביום שישי הקמנו צוות מיוחד ורתמנו את המשטרה במספר אזורים בעייתיים לצורך פעילות מניעה והגברת אכיפה יזומה, גלויה וסמויה. כמו כן", מוסיפים הפעילים במיזם כי "הטיפול צריך להיות בראש ובראשונה בידי המשטרה. אנחנו עושים מאמץ רב ופועלים בכל המישורים גם כדי לפענח כמובן, אך המשימה לא פשוטה בהיעדר עדים או מצלמות או היסטוריית פניות עבר בגזרה ובהיעדר פתיחת קריאה למשטרה על ידי המודיע בזמן אמת, ולכן, אנחנו מבקשים את עזרת הציבור: כל מי שראה את ההתעללות בחתולים או חושד בכך, אנא שתפו פעולה ועדכנו אותנו. אנו מרכזים כל החומרים ונעבירו במסודר להמשך טיפול חוקרי המשטרה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר