חבר המועצה מש"ס שנכח רק ב-2 ישיבות מ-10: "לא חייב דין וחשבון"

חברי סיעת ש"ס בחולון החברים בקואליציה, בהם סגן ראש העירייה, פחות מתעניינים בישיבות המועצה. ויש להם תירוץ

פורסם בתאריך: 11.9.17 20:15

סיעת ש"ס במועצת העיר חולון מחזיקה בשיא של ההיעדרויות מישיבות המועצה. כך למשל, חבר סיעת ש"ס, השנייה בגודלה במועצת העיר, יעקב אחדות נעדר במשך שמונה מתוך עשר הישיבות שהתקיימו בשנה האחרונה. חבר המועצה עופר שמעונוף נעדר ממחצית הישיבות ואילו סגן ראש העיר בשכר, הרב חיים זברלו וחבריו לסיעה יעקב בבלי וראובן קייקוב נעדרו משלוש ישיבות.

הרב זברלו, המשמש כיו"ר תנועת ש"ס בחולון, ענה בתגובה לפניית "השקמה חולון" בנושא: "על כתפיהם של חברי המועצה הדתיים ישנם הרבה אירועים אשר מאלצים אותם להיעדר מישיבות. אנחנו פועלים מתוך שליחות".

אחדות הסביר בתגובה: "אני חוזר וטוען כי אני פועל בהתנדבות מלאה ללא תשלום, אין צורך שאהיה עציץ בישיבות מועצה. זה נורמלי שחבר מועצה נעדר מישיבות המועצה וזה גם נורמלי שהתקשורת החילונית תנסה לרדוף אותו רק בגלל שהוא חרדי. אני לא חייב לאף אחד דין וחשבון".

יצוין כי בבדיקה בדיני הרשויות מקומיות, בסעיף "חדילה מכהונה, התפטרות", מובהר כי "אם נעדר חבר המועצה מישיבותיה שלושה חדשים רצופים או שנעדר משלוש ישיבות רצופות – אם היו בשלושה חדשים פחות משלוש ישיבות – יחדל להיות חבר המועצה, מלבד אם נעדר בגלל מחלה או בגלל שירות בצה"ל או ברשות המועצה שניתנה מראש, ובתנאי שראש הרשות או הממונה שלח לו הודעה בכתב, בתום החודש השני להעדרו, או מיד לאחר הישיבה השנייה שממנה נעדר, הכל לפי המאוחר, שתציין את הישיבות שמהן נעדר ואת נוסחו המלא של הסעיף בפקודה או בצו".

מהעירייה נמסר: "מזכיר מועצת העיר עוקב כנדרש בפקודת העיריות אחר נוכחות חברי המועצה ובהתאם לפקודה מוצאים מכתבים לחברי המועצה שנדרשים לכך עקב נוכחותם בישיבות המועצה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוטק'ה מחולון

    מושחתים!!!
    מוטי ששון תפטר אותם כי כך כתוב בחוק!
    ממי אתה מפחד? אתה ראש העירייה!
    ש"ס = שריך סוררים
    יעקב אחדות לא רוצה להיות עציץ במועצה שבה כל הקואליציה עציצים? אז שיתפטר!
    מועצת פח! – אתם לא מייצגים אף תושב!

  2. ויקטור

    חחח

    תמשיך להתעצבן
    הציבור החרדי הוא כל גדול בעיר חולון
    וחיים בייחד בדו קיון נפצא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר