ליאן אבוחצירה

להתראות חולון שלום ניו יורק: שינויים במרכז הצעירים "אליעזר"

הילה דרכלר עוזבת את ניהול מרכז הצעירים לטובת שליחות. ליאן אבוחצירה תשמש כמנהלת ותהיה אחראית גם על תחום החיילים

פורסם בתאריך: 22.9.17 11:23

הילה דרכלר, מנהלת מרכז הצעירים "אליעזר" בחולון, עוזבת את תפקידה. זאת לאחר שנבחרה לשמש כנציגת המחלקה לחינוך בצפון אמריקה של ההסתדרות הציונית העולמית. את דריכלר, שכבר בשבוע הבא תצא לשליחות בניו יורק, תחליף ליאן אבוחצירה.

"זכיתי לנהל את מחלקת הצעירים ולהקים את ה'אליעזר' – מרכז הצעירים לחולון, שהפך למקום מפגש ומרחב הזדמנויות עבור צעירי העיר", כתבה דרכלר ששימשה בתפקיד כשנה וחצי, במכתב הפרידה. "חולון, העיר בה נולדתי וגדלתי תמיד הייתה יקרה לליבי ועכשיו אף יותר. ביחד עם צוות מדהים, מקצועי ומסור, ובתמיכה של ראש העיר, המנכ"ל והנהלת העירייה וכן עובדי העירייה והחברות השונות, ה'אליעזר' הוא מקום תוסס ומרכזי עם שלל פעילויות ושירותים לצעירים תושבי העיר".

הילה דרכלר. צילום: טל קירשנבאום

"לשמחתי, ליאן אבו חצירה נבחרה להחליף אותי בתפקיד ואני מאחלת לה הצלחה והנאה רבה", המשיכה דרכלר, "אני בטוחה שליאן ביחד עם בטי, לינור, מעיין, מעין ואלון ימשיכו לעשות וליצור ויובילו את המרכז ובכלל את תחום הצעירים לגבהים חדשים. זאת הייתה הזדמנות נפלאה לעבוד בתחומים שונים ומגוונים ועם אנשים מרתקים, וזוהי חוויה שאקח איתי הלאה בהמשך דרכי".

אבוחצירה, שנבחרה לאחר מכרז לנהל את מרכז הצעירים, היא בת 35, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול. היא ניהלה בשנים האחרונות את מחלקת ההכנה לצה"ל וחיילים בעיריית חולון. לפני כן ניהלה את התחום ברשת קהילה ופנאי. אבוחצירה תמשיך להיות אחראית על תחום החיילים, וטווח הגילים במרכז יורחב ויעמוד על 40-18. במסגרת תפקידה החדש תנהל אבוחצירה את מערך הפעילויות לצעירים, לצד טיפול בחיילים תושבי חולון.

עם כניסתה לתפקיד מסרה אבוחצירה: "אני נרגשת לקראת התפקיד החדש וכבר מלאה ברעיונות חדשים עבור אוכלוסיית החיילים והצעירים תושבי חולון. כמי שגדלה בחולון, למדה בה ואף כיהנה כיושבת ראש מועצת הנוער העירונית, אני גאה להמשיך ולתרום לעיר שלי שנתנה לי כל כך הרבה".

מה קורה במרכז הצעירים? צפו:

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. ענת

    לדעתי זה ביזיון שבכל מבנה בעיר הולך לטובת הנוער כאילו שיש רק נוער בח׳לון ע״ש מי המקום למה אליעזר?? ולמה צריך עוד כאלה לא מספיק המתנסים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר