התנגשה במנגל ונכוותה

על האש: בת ארבע מחולון התנגשה במנגל ונכוותה בדרגה בינונית

הילדה הובהלה ל"שיבא" עם כוויות שנוקזו וטופלו. מביה"ח דווח על ריבוי תאונות בחגים

פורסם בתאריך: 24.9.17 11:32

בילוי משפחתי הסתיים כמעט באסון כאשר ילדה בת ארבע, תושבת חולון, נכוותה ביום שישי האחרון בעת שרכבה על תלת אופן לעבר המנגל המשפחתי והתנגשה בו. הילדה הובהלה לחדר המיון בבית החולים תל השומר, שם בוצע ניקוז וטיפול ולאחר מספר שעות שוחררה, "בדיוק בזמן לקינוח", לדברי אביה.

לבית החולים שיבא, תל השומר, הגיעה ביום שישי האחרון ילדה בת ארבע הסובלת מכוויות ברמה בינונית. הילדה, תושבת חולון, הגיעה לבית דודתה עם שני הוריה ואחיותיה הגדולות. בזמן שהמשפחה ערכה את השולחן ודודתה הניחה את הבשרים על האש, הילדה שיחקה עם בת דודתה בבובות עד שעברה לתלת אופן. אביה מספר כי "בתי רכבה בכביש המוביל לשער הבית, המנגל נמצא בצד השני במרפסת. מבלי שהבחנו בכך, היא סטתה מן השביל והחלה לרוץ לעבר המרפסת, ככל הנראה במרדף אחרי החתול של השכנים. בתי התנגשה במנגל בחבטה אדירה אשר הפילה אותו הצידה. היא לא נפגעה מנפילת המנגל, אבל נבהלה מאוד וביקשה לברוח מהמקום, וכשניסתה לרדת בחופזה מהתלת אופן, החליקה ונפלה על גחל שגרם לכוויה בירך השמאלית שלה".

מ"שיבא" נמסר כי "טוב שהילדה הגיעה מיד למיון. כוויות מצריכות טיפול ולפעמים גם ניקוז. אנחנו שמחים כי הצלחנו לטפל בה במהירות ולהחזיר אותה לארוחה המשפחתית. בחגים אנחנו עדים לפניות רבות בשל פציעות ממנגלים וכן מחומרי ניקוי ואנו מבקשים מההורים תשומת לב מיוחדת בימים אלה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר