הוכרזו הזוכים בגמר תחרות הסטרט-אפ Get In The Ring

בגמר התחרות שנערכה ביום שלישי ה-9.5 בראשון לציון במעמד ראש העירייה דב צור, הוכרזו הזוכים ב-3 הקטגוריות בתחרות, שיתמודדו בגמר העולמי שיתקיים בסינגפור, ב-19 במאי

פורסם בתאריך: 15.5.17 20:21

GITR הינה אחת מפלטפורמות היזמות המרשימות בעולם. השנה השתתפו בתחרות 12,500
סטארט אפים  מ-100 מדינות. התחרות מהווה פלטפורמה עולמית לקידום סטארט אפים במטרה ליצור עבורם קשרים עסקיים ורשת של תומכים שיעזרו להם להתפתח ומעניקה למתמודדים את ההזדמנות לחשיפה בינלאומית.

תחרות הסטארט-אפים העולמית‘"Get in the Ring” נערכה ביום שלישי ה-9.5, במוזיאון יעקב אגם לאמנות בראשון לציון במעמד יעקב אגם וראש עיריית ראשון לציון, דב צור.

התחרות בעלת קונספט ייחודי והתקיימה בזירה ובמתכונת של קרבות אגרוף מילולי ב-3 קטגוריות שונות על פי שווי החברה: משקל קל (שווי חברה עד 500  אלף אירו), משקל בינוני (עד 2.5 מיליון אירו) ומשקל כבד (מעל 2.5 מיליון אירו). בכל מקצה התמודדו 2 החברות המובילות מכל קטגוריה שנבחרו על ידי צוות השופטים להשתתף בגמר התחרות. אל הזירה נכנסו המתמודדים בקטגוריה הנתונה לדו קרב מילולי, במהלכו הסבירו על עשייתם, על האתגר והפתרון, על השוק, הישגי העבר ועל הצוות, מול צוות שופטים שקבע מי החברה בכל מקצה שתעלה לגמר העולמי שיתקיים ב-19 במאי בסינגפור.

"ראשון לציון בונה היום את התשתית להפיכתה לעיר הייטק מרכזית בישראל ואירוח התחרות הוא חלק מתשתית זו" אמר ראש עיריית ראשון לציון דב צור והוסיף, "אנחנו גאים לארח את התחרות זו השנה השנייה, ומתחמי העסקים המתקדמים שאנו מקימים מותאמים ומיועדים לתעשייה מתקדמת בדגש על הייטק. אנחנו מאפשרים תכנית המשך לסטארט-אפים מצליחים ונותנים להם מבנים עירוניים להמשך הפעילות. ליזם מצליח נדרשים הכלים הנכונים ובעיקר הנחישות, ולנו בראשון לציון יש את שניהם".

הזוכים במקצה הכבד, Water.io- שפיתחו פלטפורמה של פקקים חכמים ואריזות חכמות לבקבוקי שתיה, אריזות של תרופות, חומרי ניקוי, קוסמטיקה ועוד, המספקים התראות שונות למשתמשים כגון: מתי לצרוך תרופה, מתי לשתות מים, מתי המוצר נגמר. ההתרעות מועברות מהפקק אל הטלפון הנייד או המחשב של המשתמש באמצעות אפליקציה. הפקק החכם מתלבש על הפקק הקיים של המוצר ובאמצעות הפתרון של Water.Io  היצרנים יכולים להכיר את הלקוח ואת הרגלי הצריכה שלו.

הזוכים במקצה הבינוני, Hargol FoodTech- חרגול פודטק הקימה בישראל בשנת 2016 את החווה המסחרית הראשונה בעולם לגידול חגבים. החברה משווקת אבקות חלבון מחגבים כרכיב לתעשיית המזון האמריקאית. לקוחות החברה מפתחים מגוון מוצרי מזון בריא על בסיס רכיב החלבון מחגבים: חטיפי אנרגיה, שייק חלבון לספורטאים, עוגיות, רטבים לפסטה ועוד.

הזוכים במקצה הקל, חברת RadGreen – החברה פיתחה מערכת חיישנים ותוכנת AI בענן לניטור והתראה על מזהמים, הניתנים למדידה באוויר, בתוך ומחוץ למבנים: רעש, קרינה, זיהום אויר חלקיקי וגזים. החברה ממצבת את עצמה כשחקנית מפתח בעתיד הנראה לעין בעידן ה- IOT והביג דאטה.

שלושת הזוכים יתמודדו בגמר התחרות העולמי שיתקיים ב-19 במאי בסינגפור.

משתתפים בגמר. צילום: יוני רייף

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר