אין כניסה לפעוטות ולכלבים: למה אנחנו לא מוצאים דירה בחולון?

כבר ארבעה חודשים שזוגתי ואני מחפשים דירה בחולון, והמסר לא משתנה: חבל שאנחנו הורים לתינוק בן שנה ומגדלים באהבה שתי כלבות

פורסם בתאריך: 1.10.17 18:18

קוראים לי ברק גונן ואני מחפש דירה, כן, מחפש דירה למשפחה שלי, ואין לכם מושג כמה זה קשה. אני נשוי לאופל ויש לנו ילד מתוק בן שנה ושתי כלבות פקינז, ואנחנו עדיין מתקשים להבין אם לא משכירים לנו דירה בגלל הילד או חיות המחמד או גם וגם.

יצאנו לדרך לפני ארבעה חודשים. התחלנו לחפש דירות בעיתונים, באתרי אינטרנט וגם אצל חברים, אבל בכל פעם שהתקשרנו למשכיר פוטנציאלי השיחה נשמעה זהה והסתיימה בניתוק. ומה לא עשינו כדי למצוא דירה: חיפשנו קטנה, גדולה, במרכז העיר, באזור התעשייה, עם חצר, בלי גינה, רק כדי למצוא בית שבו נוכל לשים את הראש. אבל לבעלי הדירות יש חוקים משלהם.

ביום חמישי האחרון, בדיוק לפני יום כיפור, התקשרנו ללא מעט בעלי דירות להשכרה, חלקם לא ענו. אלה שכן ענו התחלקו לכאלה שטענו כי הדירה קטנה מדי למשפחה עם ילד בן שנה והסבירו שבאופן כללי הם מעדיפים שוכר יחיד, ולכאלה שנחרדו לגלות שיש לנו שתי כלבות קטנות, קבעו שהם לא מוכנים להשכיר לנו את הדירה ובאותה נשימה תהו אם אנחנו מעשנים, אולי כדי להצדיק את הניחוח השלילי של הניתוק שבא מיד אחר כך.

ואם זה לא הזוי מספיק, אז בערב יום כיפור התקשרתי לבעל דירה ומיד כשהוא שמע שיש שאנחנו הורים לתינוק, הוא ניתק את השיחה. ככה, בלי התראות. ניסיתי להתקשר אליו שוב, אבל הוא לא טרח לענות רק בגלל שבחרנו להביא ילד וכנראה שבעיניו ילד זה מין מחלה.

אנחנו עדיין מחפשים דירה, או לפחות הזדמנות לראות דירה פוטנציאלית, מבלי שיפסלו אותנו על הסף רק מפני שאנחנו הורים לפעוט ולשתי כלבות מדהימות. אנחנו מקווים שעוד נמצא דירה ראויה, שאולי תוכל למחוק את הרושם שעד עכשיו השאירו לנו בעלי הדירות: מסר בעייתי שלפיו עדיף לא להתחתן ולהביא ילדים ולא לגדל באהבה כלבים.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר