שפכים וריחות קשים מדי שבוע

או-דה-טואלט: האם מנטרלי הריחות מגרמניה יפיגו את הסירחון בעיר?

אחרי עוד סופ"ש של סירחון בחולון, תאגיד מי שקמה מודיע חגיגית: "הזמנו מוצר חדש מגרמניה לנטרול ריחות במערכות הביוב"

פורסם בתאריך: 1.10.17 18:39

יום כיפור האחרון צוין בחולון באווירת קודש מלווה בסירחון עז, שעלה  מהביוב במוקדים רבים בעיר. מיד עם תום יום הכיפורים פנו עשרות תושבים אל מערכת השיקמה והתלוננו על ריחות ביוב עזים שעלו מכל פינה בעיר בעוצמה עזה ושונה מהרגיל. הריחות החריפים ביותר הורגשו באזורים הנמוכים של העיר, ברחובות שנקר, ההסתדרות ובשיכון ותיקים.

דיירים מרחוב שנקר העידו שנאלצו להגיף חלונות כדי להימנע מהריחות הקשים. "כבר שנה שלמה שאנחנו מתלוננים וכלום לא נעשה", אומר אחת מתושבות. "לא ייתכן שנסתגר בבתים ונסגור חלונות בשבתות ובחגים". תושב אחר המתגורר ברחוב ההסתדרות אומר: "כל יום שישי הביוב עולה על גדותיו, באה משאית ושואבת, וחוזר חלילה. די נמאס!". תושב אחרת חוששת מבואה של עונת החורף ומקווה ש"לא יהיו הצפות כמו בשנה שעברה. הריחות פה הפכו להיות בשגרה, אז אני מקווה לפחות שיתכוננו לחורף".

מתאגיד מי שקמה נמסר בתגובה: "נכון להיום אנחנו בשלבי סיום של ניקוי והחזרת הקווים לקדמותם, בעקבות קריסת קו הביוב המאסף של האיגודן. לצורך כך התאגיד שוטף ומנקה את הקווים ממגבונים ושאר דברים שהצטברו וממשיכים להצטבר בקווים. במקביל, התאגיד שוטף את קווי הניקוז".

כדי לטפל לעומק במטרדי הריח, מציינים בתאגיד כי מוצר חדש לנטרול ריחות ביוב במערכות גדולות הוזמן במיוחד מגרמניה ויותקן בקווי הביוב. "אנו נמשיך לפעול ולטפל עד שנפתור את בעיית הריחות", אומרים בתאגיד ומבקשים לציין: "חשוב לחזור ולהדגיש שעל התושבים מצידם לחדול מהשלכת מגבונים למערכת הביוב. כל עוד ישליכו מגבונים, סמרטוטים, חומרי בניין לקווי הביוב יהיו פריצות ביוב וביחד איתן מפגעי ריח".

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. י

    מאז שהחליפו את הביוב בזבוטינסקי חנקין והסביבה מספיק גשם של 5 דקות לגרום להצפת הכביש בגובה עשרה ס"מ. עבודה זבל.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר