לאן ה"סעידה" מתרחבת? חוצה את גבולות חולון

אחרי שרק לחולונים היה, הבר המקומי ישיק בקרוב סניף נוסף מחוץ לעיר

פורסם בתאריך: 14.10.17 18:00

בימים אלה מסתיימת הקמת פאב "הסעידה" ברמת גן. המשמעות: הבר שנולד בחולון ובינתיים התפתח לשני סניפים, מתרחב ויוצא מגבולות העיר.

הפאב שנפתח לפני שלוש שנים ברחוב סוקולוב בחולון, הפך תוך זמן קצר למקום פופולארי במיוחד בעיר. הצלחת הפאב הביאה לפני כשנתיים את פתיחת הסניף השני בחולון "סעידה בפארק", שהוקם במתחם לה פארק, וזוכה גם הוא להצלחה. כפי שפורסם ב"השקמה חולון" לפני כשלושה חודשים, בעלי פאב ה"סעידה" החליטו לשכפל את ההצלחה ולחפש זכיינים מחוץ לחולון.

וכעת זה קורה: בעוד כשבוע ייפתח פאב ה"סעידה" ברחוב ביאליק שברמת גן. הסניף החדש יהיה במתכונת של פאב שכונתי וישתרע על פני 40 מ"ר. במקום הושקעו מאות אלפי שקלים, בכוונה להקים סניף הדומה לסניף המוכר בסוקולוב חולון, מבחינת העיצוב והאוכל. לשני הבעלים החדשים של הסניף ברמת גן, הצטרף הבעלים של "סעידה" בחולון ניסים דיין.

"כל אחד מבעלי התפקידים בפאב מרמת המארחת ועד המלצרים השף והברמנים, העבירו את הידע שלהם לבעלי התפקידים בפאב החדש ברמת גן כדי שהכל יהיה דומה למותג שלנו", אומר ניסים דיין, "אנחנו בהחלט מברכים את השותפים החדשים שלנו ומאמינים שבשנה הקרובה יצטרפו סניפים נוספים. יש לנו כל מיני דברים בתכנון, בהם מכירת זיכיונות במקומות אחרים בארץ, אין ספק שזו הולכת להיות השנה של סעידה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר