פדיי וקרולינה מה-Beer station. "הגשמנו חלום"

עוצרים לבירה בפאב החדש בחולון: "באנו להפיח חיים במרכז העיר"

נעים להכיר: הבייבי החדש של הזוג הצעיר קרולינה ופדיי - Beer station בלב העיר - שמציע עשרות סוגי בירות ונשנושים

פורסם בתאריך: 8.3.19 10:10

פאב חדש נולד בחולון – Beer station. המקום נפתח לאחרונה ברחוב שנקר 43 והבעלים הם זוג צעיר שהגשים את חלומם של הרבה צעירים ישראלים – לפתוח פאב.

פדיי, בן 25, וקרולינה, בת 26, הם בכלל מראשון לציון אבל את הבייבי הראשון שלהם החליטו לפתוח דווקא בחולון. הם נשואים שלוש שנים, פדיי עובד כנהג סמיטרלר משעות הבוקר עד הערב, והוא מספר ש"לא היו לנו הרבה חסכונות כמו כל זוג צעיר. לכן, לקחנו הלוואה והגשמנו את החלום שלנו להקים פאב. תמיד אהבנו לשתות וכעת יש מקום בבעלותנו, מקום שאנחנו אוהבים. אנו מקווים להתבסס כאן ולפתוח עוד פאבים בעתיד".

Beer station בשנקר. תחנה לחובבי בירות

Beer station בשנקר. תחנה לחובבי בירות

הפאב ברחוב שנקר הוא אחד מסניפי רשת Beer station הפזורים ברחבי הארץ. כעת יש בפאב כ-16 סוגי בירה ובקרוב המגוון  יגדל ל-25 סוגים. המקום קטן ואינטימי ולצד הבירות מגישים מנות נשנושים. בעתיד הכוונה היא להרחיב גם את התפריט בהתאם לדרישת הקהל.



הישראלים, לדברי קרולינה, מסתפקים לרוב בשתי כוסות בירה, בממוצע ליטר לאדם. אין, לדבריה, הבדל בין נשים לגברים, כולם שותים והלהיטים הם "אלכסנדר גרין", "לכסנדר אמבריי" או "דנסינג קמהון".

המקום פתוח מדי יום מהשעה 11:00 עד שעות הלילה המאוחרות, כולל שישי שבת. "אנחנ בלב שכונה במרכז העיר. באנו להפיח חיים במרכז המנומנם ומקווים שלא יעשו לנו בעיות ושהעסק יהיה פתוח בשבת".

תגובות

תגובה אחת
  1. חולוני

    בתור אוהב בירות מהחבית או אפילו מחר שמחתי. אוד שפתחו מקום כזה ליד הבית עם רעיון כזה יפה. חשבתי שהמקום כבר נסגר בכלל ולפי מה שאני חוויתי זה שהמקום לא עובד בשבת. אם המקום יעבוד כמו שצריך הוא יכול לתפוס כמו שצריך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר