צילום: אפיק גבאי

שבועות: השבוע שבו השתנו חייו של ניסים ברכה וחיי הלילה בחולון

הבעלים של הסעידה עמד בפני סגירת הפאב הראשון שלו בעיר, אבל אז הוא פגש את האיש שגרם לו לצמוח ומאז הוא לא זז בלעדיו

פורסם בתאריך: 8.6.19 16:14

הסיפור של ניסים ברכה, מתחיל לפני 12 שנה, אז הוא היה הבעלים של פאב הברוני בחולון. "העסק לא הצליח כמו שרציתי והייתי אובד עצות", מספר ברכה על העסק שכל כך אהב, "אז נכנס לחיים שלי מאור גלאם, יועץ עסקי שהפך מהר מאוד לבן אדם שאני לא זז בלעדיו ברמה האישית והמקצועית מאז".



"אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול", מתאר ברכה את המפגש ההוא עם גלאם, "הייתי ממש בתחילת הדרך. האמנתי בעיר חולון וידעתי שהיא יכולה להוות אלטרנטיבה לתל אביב. הקהל בעיר היה צמא למקום בו יוכלו לשבת ולהנות בלי מחוייבות גדולה מדי.

"מאור לגמרי שינה לי את החיים"

"נכנסתי למים העמוקים עם המון ביטחון", הוא מספר, "חבר סיפר לי על מאור וכששמעתי על התפקיד שלו כיועץ עסקי חשבתי שזה עוד מישהו שבא לעשות רעש. לכן באתי לפגישה איתו מאוד סקפטי. אבל למרבה ההפתעה גיליתי אדם מדהים עם המון תובנות ויכולת ראייה מרחבית שפתח לי את הראש לכיוונים אחרים לגמרי. בזכותו אני מי שאני היום. גיליתי אדם שאפשר לעוף איתו מכל הבחינות והוא לגמרי שינה לי את החיים".

"הפכנו להיות מעצמה בתחום של חיי הלילה"

מאז שברכה הכיר את מאור הם הספיקו לפתוח גם את הסעידה בפארק. "זה המקום הכי חם בעיר. מאור הביא את החזון שלו, הכניס רעיונות חדשים ושינה לי ולתושבי חולון את חיי הלילה שהיו די רדומים עד אז. ביחד הפכנו להיות מעצמה בתחום של חיי הלילה. הוא הביא את החשיבה והיצירתיות ואנחנו הבאנו את החלק שלנו וביחד המראנו גבוה למעלה", מספר ברכה.

"בעייני זה השבוע הכי משמעותי בחיים שלי", הוא מסכם, "שם גיליתי בעצמי המון דברים חדשים. גיליתי את מאור שהפך להיות יועץ וחבר שאני לא עושה צעד בלעדיו וגיליתי את תושבי חולון שהפכו להיות שותפים מלאים לעשייה שלנו בחיי הלילה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר