שאול הרשטט מקבל את אות יקיר המתנדבים
שאול הרשטט (מימין) מקבל את אות יקיר המתנדבים

איך זה להיות הבן-של מלאך ללא כנפיים?

רגע לפני יום הולדתו ה-70, יקיר העיר ומייסד רשת השקמה שאול הרשטט, המתנדב למען הקהילה עשרות שנים, קיבל את אות "יקיר המתנדבים". הבן דורון כותב לאביו

פורסם בתאריך: 10.6.18 10:20

מההיכרות שלי עם העשייה של אבא שלי בתחום ההתנדבות לאורך השנים, מההיכרות שלי עם חבריו ועם כל מה שהם עושים למען הזולת בכל ימות השנה, ברור לי: האנשים שתורמים מזמנם לטובת הקהילה מיוחדים וראוי ללמוד מהם ולחקות אותם. אנשים שעושים טוב לאחרים מכל הלב, בדבקות ובמסירות לאורך עשרות שנים. אני קורא להם מלאכים בלי כנפיים. הם תמיד מנסים לתרום ולעזור, כמעט תמיד על חשבון הזמן הפנוי שלהם, עם אכפתיות ואהבת הזולת, עם רצון בלתי פוסק לתת.

הערב שבו העניק ראש העיר מוטי ששון את מגן ראש העיר למתנדבים המצטיינים היה מרגש. הייתי שם יחד עם משפחתי המורחבת, ולמה? כי זכיתי להיות בן של מלאך ללא כנפיים, בן של שאול הרשטט – אבי המסור, איש ישר דרך, חיובי, דואג, מעניק מעצמו בלי סוף, איש עם נתינה שאין בה גבול. כן, זכיתי באבא מיוחד אחד שגם כאשר הוא מתנדב, הוא נבחר להיות הטוב ביותר מבין כל הטובים והיקרים. תסכימו איתי: להיות "יקיר המתנדבים" זה תואר שלא כל אחד זוכה בו, בטח לא אחרי שנבחרת אבי היקר לאחד מיקירי העיר חולון בשנת 2015.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אישית, זכיתי ואני גאה ולראות את אבא שלי מתרגש מעוד טקס שבו זכה לעוד הוקרה. זכיתי לראות כמה אהבה והערכה הוא מקבל מהמוני אנשים. כיף גדול וגאווה ענקית.

ואיזו מתנה מתאימה וטובה יותר יכול לקבל אבא שלי, שבעוד כמה ימים יחגוג 70? אירוע שאני מגדיר אותו "תחילת חגיגות ה-70".

ובנימה יותר אישית: אבא, אתה תותח על!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר