גינת משחקים

מה הבעיה שלך? והשבוע: כבישים, תמרורים, גינות והבטחות

ובמדורנו הקבוע השבוע מלאים תושבי חולון תלונות כרימון ואנחנו כאן כדי להקשיב ולפתור

פורסם בתאריך: 1.9.18 10:15

חגי תשרי קרבים וכולם רוצים שסביבתם תהיה נקייה ויפה לכבוד ראש השנה. במדורנו הקבוע השבוע מלאים תושבי חולון תלונות כרימון ואנחנו כאן כדי להקשיב ולפתור. הנה:

ביאליק פינת ההסתדרות

היציאה מרחוב ארלוזורוב וגולומב לרחוב ביאליק לכיוון ההסתדרות מסוכנת בעיקר לפונים שמאלה: אין שדה ראייה ולכן נגרמות במקום תאונות. הרחוב עמוס מכוניות של תלמידי המכון הטכנולוגי שיוצאים לאחר הלימודים, בנוסף לתושבי הסביבה. יש להתקין מראה בפינת ביאליק-ההסתדרות. זו לא תהיה הוצאה כספית גדולה, אבל בהחלט יציל חיים.

תשובה: בצומת ביאליק-ההסתדרות הוצב תמרור "תן זכות קדימה" ומבדיקה שנעשתה על ידי מהנדס תנועה עולה כי קיים שדה ראייה מספיק וסביר לפנייה בטוחה של כלי רכב. הבאים מרחוב ביאליק חייבים על פי התמרור להאט ולתת זכות קדימה להולכי רגל, להתקרב לצומת, לתת זכות קדימה לנוסעים בהסתדרות ורק לאחר מכן לבצע פנייה.

מאחורי ההר

ברחוב הר הצופים 47, מאחורי גני חמניה ויסמין, יש שטח מוזנח מלא עכברים וחולדות. אני חוששת לשלוח את הילדים לשחק בגלל מצב זה. השטח ציבורי וחובת העירייה היא לנקות ולטפל בו.

תשובה: בעקבות הפנייה השטח נוקה ובוצעה בו הדברה. האגף לגנים ונוף מקדם תכנית לשתילת דשא בשטח הציבורי המדובר.

יש אי שם

בגינה הציבורית ברחוב קדושי קהיר יש מעט מאוד מתקנים, ואלה הקיימים מיושנים מאוד. מדי יום מגיעים לגינה הרבה ילדים שממתינים בתור למתקנים. יש לציין כי שטח הגינה גדול ועם תכנון נכון ניתן לנצל שטחים להתקנת מתקנים חדישים ומתקדמים יותר.

תשובה: בגן בוצעו עבודות נרחבות של ביטול שיחיות והוספת מדשאות, החלפת כל ריהוט הגן והקמת מתחם נדנדות עם הצללה. אכן, יש מקום להוסיף עוד מתקנים והנושא נמצא בבדיקה תקציבית.



ממשה דיין ועד בר לב

כבר זמן רב שמדי שבוע אנו מתקשרים למוקד עירוני ומתלוננים
על ההזנחה ברחוב משה דיין לכל אורכו, עד גינת בר לב. תמיד מלוכלך שם, האשפה נערמת במדרכות ובערוגות הצמחים שלא מנוקות והצמחיה עצמה לא מטופלת. מה יהיה?

תשובה: מדובר בציר ראשי שמנוקה מדי יום, למעט בימים של הוצאת גזם וגרוטאות. בעקבות הפנייה הערוגות כבר נוקו והשיחים  לאורך  הרחוב  נגזמו.

רישמו ביומן

אנו מתגוררים ברחוב אהרון גלעדי 3 פינת רחוב יפה ירקוני. בכל האזור אין מדרכות, הכביש שבור והרוס. בנוסף, תושבים זורקים אשפה בשטחים החומים הריקים, מחנים רכבים בניגוד לחוק ואנו סובלים מאוד.

תשובה: עבודות התשתית ברחוב מתוכננות להתחיל בדצמבר 2018- ינואר 2019. הפיקוח העירוני יתגבר את הסיורים במקום ויאכוף כנגד מי שייתפס משליך אשפה במרחב הציבורי וכנגד בעלי כלי רכב שיחנו בניגוד לחוק.

 כאן ועכשיו

התלונה שלי הועלתה פעמים רבות כאן כולל המוני תלונות למוקד, ותשובת העירייה לא ראויה ולא הגיונית. רחוב הופיין בשני הכיוונים, מלא טלאים, בורות, מהמורות ומכשולים. הנסיעה בו מסוכנת ליושבי הרכב, שלא לדבר על חוסר הנוחות. תשובת העירייה כי הרחוב יטופל במסגרת תכנית העבודה בשנה הבאה אינה מקובלת. יש לתקן מיידית כי המצב במקום הוא סכנה בטיחותית.

תשובה: מהעירייה לא התקבלה תגובה לתלונה זו.

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    אך אוכל לשלוח תלונה לגבי רחוב גולדה מערב למזרח הכל בורות ולא מזפתים את הכביש ובנוסף ברחוב המרגנית יש תמרור אין כניסה באמצע הרחוב ומיר לאחר מכן יש תמרור חד סיטרי לא מובן

  2. מוטק'ה מחולון

    חולון התדרדרה בחינוך מהשלשה המובילה הארצית למקום ה74 הארצי
    הכל במשמרת של מוטי ששון
    ב30.10.2018 תושבי חולון אומרים למוטי שלום ובוחרים בראש עירייה חדש
    כי הגיע הזמן להתחדש והגיע הזמן להתקדם והגיע הזמן לנקות אורוות בעיריית חולון ולהתחיל בראש!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר