ליאורה פור. מייסדת המשמר החברתי חולון
ליאורה פור. מייסדת המשמר החברתי חולון

מייסדת המשמר החברתי בחולון: "די להתבכיין, לכו להצביע"

ליאורה פור, המוכרת בחולון בשל פעילותה החברתית ומלחמתה בעוולות עירוניות, קוראת לתושבים לצאת מהאדישות ולהצביע בבחירות הקרובות: "זה הזמן להשפיע"

פורסם בתאריך: 8.10.18 15:30

שמי ליאורה פור. אני נשואה, אם לשלושה וסבתא לארבעה נכדים. לפני חמש שנים ייסדתי את "המשמר החברתי חולון" יחד עם עוד תושבים איכפתיים ואקטיביסטים. המשמר החברתי פועל בהתנדבות, כדי להזכיר לראש העירייה ולפקידיו כי תפקידם לייצג את האינטרסים שלנו ולפעול למימושם, ועשינו זאת בהצלחה.

חמש שנים מאז יסדתי את המשמר החברתי, אני מלווה תושבים והורים רבים המעלים שלל בעיות הנוגעות לחינוך ומבני חינוך, תברואה, תשתיות, בעיות חניה או פקקים. לצד זה פעלנו למיגור השחיתות וטוהר המידות וחשפנו התנהלות בלתי תקינה שפורטה בשני דוחות מבקר המדינה בשנים 2016 ו-2017.

אנחנו מקבלים ומטפלים בתלונות רבות, גם כללי התקשורת וגם לרשתות החברתיות מגיעים לא מעט תושבים עם תלונות או הצעות בנוגע לחיים כאן בחולון. בכל זאת, שיעור ההצבעה בבחירות המקומיות הוא נמוך. לפני חמש שנים, בבחירות הקודמות, רק 37.5% מתושבי חולון יצאו להצביע.

אנחנו חייבים להפסיק להיות אדישים ולצאת לבחור ראש עירייה וחברי מועצה. כדי שנעבור ממצב של התבכיינות והתחננויות לעזרה בשלל המדיות. אתם, התושבים, חייבים לעשות מעשה ולהעלות את אחוז ההצבעה, למעננו ולמען ילדינו ונכדינו. בחמש דקות שנצא להצביע, נשפיע בעצם על חמש השנים הבאות. עלינו לשאוף לטוב ביותר וזה אפשרי רק אם תצאו להצביע.

לנו התושבים הכוח לשנות ולגרום לנציגי הציבור שייבחרו ידאגו לאיכות ולרווחת חיינו מינקות ועד בגרות. אם לא יעשו זאת, לא נבחר בהם בעוד חמש שנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר