ספריי נגד ג'וקים

מה הבעיה שלך? והשבוע: אשפה בגינה, תיקנים בכיכר

מה הטריד השבוע אתכם תושבי חולון וכיצד המדור הקבוע פותר לכם את הבעיות? קבלו:

פורסם בתאריך: 27.10.18 12:17

מה הטריד השבוע אתכם תושבי חולון וכיצד המדור הקבוע פותר לכם את הבעיות? קבלו:

הדברה בכיכר

אני גר בכיכר ויצמן, שסביבתה מתנהלות עבודות התשתית לרכב הקלה. אני מבקש לבצע הדברה מיידית ורחבת היקף נגד מכת התיקנים שפשטה באזור עם תחילת העבודות.

תשובה: העירייה אינה מבצעת הדברה נגד תיקנים. פנייתך הועברה לבדיקה ולטיפול, במידת הצורך, של הקבלן המבצע.

התחנה אינה עונה

הצג שמציין את קווי האוטובוס ושעות ההגעה שלהם בתחנת ראש פינה-חנקין לא פועל כבר זמן רב. על המסך מצוינים מספרי קווים שבכלל לא מגיעים לתחנה ובנוסף, חלק גדול מהמסך שחור.

תשובה: פנייתך הועברה לחברת דן, האחראית להתקנה ולאחזקת עמודי המידע NEXT BUS מטעם משרד התחבורה במטרופולין תל אביב.

לא נקי ולא נעים

בסמטת שבזי, מרחוב הגר”א עד גינת קדושי קהיר, כולל הפנייה לרחוב אורים, כל האזור מלוכלך באופן קבוע, לא מטופח ומוזנח. אבקש להעניק את מלוא תשומת הלב לאזור זה.

תשובה: רחובות אלה מנוקים באופן קבוע על ידי עובדי התברואה. בגינה יש פועל ניקיון קבוע שמנקה אותה מדי יום ובעקבות פנייתך נעשתה הנחיה לוודא שהשקיות לא יונחו ברחוב אלא בתוך הפחים בצורה מסודרת. בנוסף, הפיקוח יתגבר את הסיורים ויאכוף נגד תושבים שיתפסו משליכים אשפה בשטח הציבורי.

 

תגובות

תגובה אחת
  1. לאה

    בחיי עיריה שלמה עשרות מנהלים מאות פקידים ראש עיר-ומזל שיש עיתון אחרת העיר הזו הייתה מחליפה את חיריה. כלום לא עושים ממתינים שהציבור יתלונן -חצי מהתלונות למרות התמונות המעידות על אמת דיברו-העיריה או כבוד ראש העיר עונים שלא יתכן שמנקים שלא היה ולא ניברא-למה לא מסתכלים על התמונות שהציבור מצרף ושואלת אנוכי למה ביכלל צריל לנהל ויכוחים אם העיריה דרך העיתון ואין למי לדבר בעיריה שמוציאה מאות מיליונים לתשלום משכורות והם לא עושים על פי העיתון כלום!הידד לשיקמה וחיבוק וטוב שאתם קיימים ומצד שני טוב שהציבור מממן פרסומות מטעם העיריה במיליונים אצלכם!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר