shutterstock
shutterstock

"אני לא חפץ" – ביום שפגשתי את שחקנית הפורנו מחולון

יורם לוי יצא השבוע לפגוש שתי נשים מחולון וניסה להבין, מה גורם לאישה נשואה לשחק בסרטי פורנו ומה גורם לנערה בת 17 לחשוף את גופה באתרי היכרויות

פורסם בתאריך: 16.11.18 09:09

בעידן המבורך והחשוב של קמפיינים נגד הטרדות מיניות ואלימות כלפי נשים, היה קצת מוזר לשמוע אותן. שתי נשים מחולון האחת נשואה, אמא לילדים, שחקנית בסרטי פורנו, והשנייה תלמידה בת 17 שנהנית לחשוף את גופה, להצטלם בבגדי ים ולקבל מחמאות מגברים. קמפיין ה-ME TOO החשוב כל כך עובר לידן, כך הן אומרות. בכל זאת, הן מסתתרות, לא מוכנות להיחשף.

"אני לא חפץ, אני נהנית לשכב עם גברים ובחורות"

רותי (השם המלא שמו במערכת), בת 32, נשואה ואם לשניים, גרה בחולון. היא עובדת שנים ארוכות בסוכנות ביטוח, אדם מן היישוב, שהדבר האחרון שתחשבו עליה שהיא שחקנית פורנו. כשסיפרו לי עליה, לא האמנתי – אמא לילדים? איך היא לא חוששת שתיחשף ויזהו אותה בעיר? התקשרתי אליה ובטון מהוסס ביקשתי לדבר איתה. היא ידעה מראש שאתקשר, איש הקשר הודיע לה על כוונתי לראיין אותה והיא מיד נתנה לי את כתובתה וקבעה פגישה איתי באחד מערבי השבוע, בשעה שבעלה יוצא מהבית לבלות עם חברים.

פותחת את הדלת אישה שלא הייתי מדמיין אותה בשום סרט פורנו. אישה ממוצעת. לו הייתם נתקלים בה ברחוב לא הייתם מעלים על דעתכם שהיא מצטלמת מדי שלושה חודשים לסרט פרונו. אני אומר לה כל מה שעובר לי בראש, והיא בתגובה מפעילה את מכשיר ה-DVD ומביכה אותי מול דמותה במסך בסצינה מסרט פורנו.

למה בעצם? אני שואל אותה ורותי בפתיחות מלאה מספרת: "אני לא מסכנה ולא צריכה את הכסף. תראה את הבית שלנו, אנחנו חיים טוב ולא חסר לנו כלום. השגתי פחות או יותר מה שרציתי בחיים – בעל טוב, ילדים, עבודה טובה ובית. לפני שנתיים ישבתי בערב רווקות של חברתי הטובה והגיע חשפן. אני נורא נדלקתי וביקשתי ממנו כרטיס ביקור. בהמשך נפגשנו מספר פעמים והוא הפגיש אותי עם מפיק של סרטים פורנוגרפיים".

"בתחילה נרתעתי", היא ממשיכה, "אבל החברים שם הרגיעו אותי ששום דבר שם לא בלחץ. התחברתי עם כמה מהם ובניגוד לדעה הרווחת בציבור, השחקנים שם לא מסכנים ולא מנצלים אותם. כולם באו גם בשביל הכסף אבל בעיקר בגלל החוויה. אני אישית נהנית מאוד לשחק שם".

אז איך זה עובד? 

"אני שוכבת עם גברים ונשים וזה לא מפריע לי. הכל מרצוני החופשי. הצילומים נעשים אחת לשלושה חודשים במשך כמה ימים, כל פעם בבית מלון אחר".

זה לא משפיע לרעה על יחסייך עם בעלך?

"אני חייבת לציין שזה רק הגביר את אהבתי לבן זוגי ואני פשוט התאהבתי בקטע ולא אכפת לי מה יגידו – 'מנצלים אותה', 'משתמשים בגוף האישה כחפץ'. זה לא מעניין וזה לא נכון. אני לא חפץ, אני נהנית לשכב עם גברים ובחורות, זה עושה לי טוב, מה גם שמרוויחים מזה סכום כסף מכובד. אני לא מפחדת שיזהו אותי ברחוב או שבעלי יגלה. הסרטים לא מופצים כאן ואם יתגלגל עותק לכאן אז שיזהו, לי זה לא מפריע. אני בשלב בחיים שהשגתי הכל למרות גילי הצעיר ואני לא עושה חשבון לאף אחד".

אני יוצא מהפגישה עם רותי ברגשות מעורבים. ברור שמדובר באישה עצמאית ובטוחה בעצמה. זו הבחירה שלה, שלא עומדת באמות המוסר החברתיות המקובלות, אבל לרגע אחד אני לא שוכח שהיא חיה חיים כפולים ומסתירה מבעלה ומאבי ילדיה את עיסוקה הנוסף.



הבת של השכנים: "עם הגוף שלי אני יכולה להשיג כל דבר"

את א' (השם המלא שמור במערכת) אני מכיר מגיל הגן. ילדה יפה וחכמה שהוריה לא החסירו ממנה דבר. ילדה מקובלת על חבריה, תלמידה טובה שלאחרונה גילתה את כוחו של קסם הנעורים והחלה להצטלם בבגדי ים ולפרסם עצמה באתרי היכרויות. אחראי המשמעת בבית הספר היה זה שסיפר לי: "ראיתי אותה ועוד חברה מצחקקות בספריה וכששאלתי לפשר העניין, הן ענו, 'תראה מה רושמים עלינו באתר'. הסתכלתי ולא האמנתי – אתר היכרויות של אנשים בני 30 עד 60 שמגיבים לצילומים של ילדה בת 16, 'איזו יפה את', 'איזה גוף יש לך'. הייתי בשוק".

ביקשתי לשוחח איתה. ישבנו על ספסל בשכונה. ההורים לא יודעים על מעלליה ברשת. "זה אני ועוד כמה חברות מצטלמות בבגדי ים, מעלות לאינסטגרם ולאתרים ונהנות לקבל מחמאות. אני נשבעת לך שזה רק זה", אמרה לי. "אני נהנית לקבל מחמאות וזה מרגש אותי. אני לא נפגשת עם הגברים האלה, זה לא מעניין אותי אבל חשוב לי לדעת מה חושבים עלי".

את מבינה שהם לא מתעניינים בך אלא בגוף הצעיר שלך?

"נכון, יש לי גוף יפה ואני לא מתביישת. אני לא חושבת שאני חפץ או תמונה. לנו הנשים יש יתרון עליכם הגברים, יש לנו גוף יפה ושכל ואם אנחנו משתמשות בזה נכון, אנחנו יכולות להשיג כל דבר. יש גברים שהציעו לי רכב וטיסה לחו"ל – הכל! כדי שאפגש איתם. אני לא הסכמתי אבל הבנתי שאני יכולה להשיג הרבה דברים בעזרת השכל והגוף שלי ולא אכפת לי מה יגידו, כל עוד זה משמש את האינטרסים שלי".

ואם אבא שלך היה רואה את התמונות האלו?

"הוא לא יודע להדליק מחשב – איך יגלה?".

שתי שיחות עם נערה מתבגרת ואישה בוגר מחולון ערערו את מה שחשבתי עד היום על הטרדות מיניות והחפצת נשים. הן מדאיגות אותי הנשים הללו ולמרות שהן לא מדגם מייצג, המסר שהן מעבירות לסביבה הקרובה מדאיג מאוד ולא תקין בעיני. גוף האישה אינו אובייקט ואינו חפץ וטוב שארגוני הנשים מתעקשים להילחם בנושא ודואגים להעביר את המסר הזה לציבור הרחב.

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר