הצעת נישואין. אילוסטרציה: שאטרסטוק
הצעת נישואין. אילוסטרציה: שאטרסטוק

הגן האבוד בחולון: לאן נעלם המקום שבו הצעתי לאשתי נישואים?

שקעים בתל גיבורים, פחים חסרים וכלבים לא מנומסים וגם תושב חולון רומנטי אחד מלא נוסטלגיה - הנה הבעיות שהעסיקו אתכם השבוע תושבי חולון

פורסם בתאריך: 25.1.19 09:44

שקעים בתל גיבורים, פחים חסרים וכלבים לא מנומסים וגם תושב חולון רומנטי אחד מלא נוסטלגיה – הנה הבעיות שהעסיקו אתכם השבוע תושבי חולון:

שקעים בתל גיבורים

ליד מקלט 57, סמוך לבית כנסת חב”ד ברחוב המצודה בתל גיבורים, הוצא הספסל שהיה מוצב במקום. כתוצאה מכך, הריצוף שקע, הוא אינו ישר ומהווה סיכון לעוברים ושבים.

תשובה: הריצוף במקום  ייבדק ויתוקן.

פרחים ופחים 

אני מתגוררת ברחוב החרצית 18. כבר זמן רב אני מבקשת מהמוקד להציב פחי אשפה לאורך הרחוב וגם בכתובת שלי. נעניתי תמיד שהעניין יטופל  תוך 48 שעות ובפועל, לא נעשה דבר. השכונה מלאה בכלבים והבעלים לא אוספים את צורכי הכלבים. חשוב שפחים יפוזרו בכל רחבי השכונה ובפרט באזור המגורים שלי.

תשובה: במידה שאין מספיק פחים ברחוב החרצית, יוצבו פחים נוספים. במקביל, הפיקוח יגביר את הסיורים במקום ויקנוס את מי שייתפס שאינו אוסף את צואת כלבו.



יפני בלי פגודה

למה הוסרה הפגודה בגן היפני? זה המקום שבו הצעתי נישואים לאשתי, מקום יפה ונעים שרבים באו, ישבו ונהנו בו.

תשובה: הפגודה בגן היפני הוסרה בשל התיישנות החומר וכתוצאה מכך, היא נטתה על צידה והיוותה סיכון וכך גם אלמנטים נוספים העשויים עץ, שהוסרו בגן בשל מפגעי הזמן.במהלך השנה היא תעבור הליך של שיקום וחידוש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר