גן האמיצים

הגינה שודרגה – ההורים מתלוננים: "הילדים נצלים בשמש"

לפני חודש שודרג גן האמיצים שברחוב אלי כהן, אלא שלטענת מבקרים חסרים בגן ספסלים ואין הצללה בכל שטח הגן. העירייה: "נושא הספסלים ייבדק"

פורסם בתאריך: 18.6.19 13:35

גן האמיצים שברחוב אלי כהן בחולון, אומנם עבר שדרוג בחודש שעבר, אך הורים מתלוננים על כך שאין הצללה בכל הגן והילדים חשופים. "הילדים נצלים בשמש",  טוענים ההורים.

הגינה המשודרגת נחנכה בחודש שעבר. היא כוללת מתקני משחקים חדשים וכן מתקני צלונים. אלא שההורים לא גמרי מרוצים, משום שהצלונים שהותקנו בגינה מספקים הצללה חלקית ואינם מכסים מאופן מלא את שטחי המשחקים, בפרט מעל הספסלים. כמו כן, מתלוננים ההורים על כך שחסרים ספסלים בגינה.



"זו גינה מאוד גדולה שהחליפו לה את כל המתקנים אחרי שנים של הזנחה", מספרת אחת מתושבות המקום, "לפני חודש עשו עבודות בגינה והחליפו את כל המתקנים, את הנדנדות, את המגלשות והניחו דשא סינטטי. שדרגו את הגינה. אין לי מילה רעה להגיד על העירייה בעניין הזה, אבל במקום לשים צלון גדול שמו כמה צלונים קטנים והשמש מכה במתקנים".

התוצאה: הילדים חשופים לשמש. "הם נצלים ופשוט חם", היא מוסיפה, "עד השעה 18:00 יש שמש יוקדת. התקשרתי לעירייה ובקשתי שיעשו לנו צלונים גדולים, כמו בגינות אחרות וענו לי שאין תקן. נשבר כאן עמוד שהיו צרכים לחבר אליו צלון, כל הצלונים האחרים פשוט קטנים".

בנוסף, נשמעות טענות על כך שלא קיימים בגינה מספק ספסלים שיכילו את כמות המבקרים בה בעיקר בשבתות. זאת בטענה שחלק מן הספסלים נמצאים חשופים לשמש וההורים והילדים פשוט סובלים מהחום. "אני שמה לילדים מקדם הגנה. בשבת ירדנו, היו הרבה אנשים והיה חם. ישבנו על הבטון".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "גן האמיצים עבר שדרוג מקיף שכלל את החלפת מתקני המשחק הישנים למתקן חדש, הוספת מתקני כושר לטובת תושבי השכונה, חידוש ההצללה שנותנת מענה הולם למתקן וכן נשתלו עצים חדשים להצללה עתידית. מאז סיום העבודות בגן הפך המקום לשוקק חיים והתשבחות מתושבי השכונה לא מפסיקות להגיע לעובדי האגף לגנים ונוף.  נראה כי לא ניתן לרצות את כולם. בעקבות הפנייה, נושא הספסלים ייבדק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר